Apple a anunțat la sfârșitul acesta de săptămână că 1 ianuarie 2017 a fost „cea mai aglomerată zi din istorie” pe iOS App Store, stabilind astfel un nou și impresionant record de vânzări.

Potrivit companiei americane, utilizatorii de iPhone, iPad și iPod touch au cheltuit în ziua de Anul Nou nu mai puțin de 240 milioane de dolari pe aplicații, jocuri și achiziții realizate din acestea. Recordul acesta vine împreună cu un altul înregistrat de App Store în luna decembrie, când utilizatorii de iOS au cheltuit 3 miliarde de dolari în magazinul de aplicații, adică mai mult decât cheltuiau în noiembrie 2016.

În total, Apple a plătit pe parcursul anului 2016 nu mai puțin de 20 de miliarde de dolari către dezvoltatorii de aplicații și jocuri. Această sumă este cu 40 de procente mai mare decât cea din 2015.

2016 a fost un an zdrobitor de recorduri pentru App Store, generând 20 de miliarde de dolari pentru dezvoltatori, iar 2017 are un start extraordinar, 1 ianuarie fiind cea mai mare zi din istoria App Store. Ne dorim să mulțumim întregii comunități de dezvoltatori pentru multele aplicații inovative pe care le-au creat și care – împreună cu produsele noastre – ajută la îmbogățirea cu adevărat a viețiilor oamenilor.

În cadrul comunicatului de presă emis cu scopul de a anunța noile realizări ale App Store, Apple a oferit câteva și câteva statistici interesante cu privire la anumite aplicații. Se pare că aplicațiile cu cele mai multe încasări din 2016 au fost Monster Strike, Fantasy Westward, Clash Royale și, desigur, Pokemon GO. Lansat în decembrie, jocul Super Mario Run a fost cea mai descărcată aplicație atât în ziua de Crăciun, cât și în ziua de Anul Nou.

În total, App Store oferă la ora actuală 2,2 milioane de aplicații, adică mai multe cu 20% decât în 2015.

Interesant este că în 2016 aplicațiile realizate de către dezvoltatori independenți – Prisma, Reigns, Procreate, Lumino City, Sweat with Kayla și djay Pro – au fost declarate de către Apple ca fiind „cele mai de succes aplicații” ale anului.

La nivel global, Apple a anunțat că App Store a ajutat la strângerea a peste 17 milioane de dolari în campaniile PRODUCT(RED) de luptă împotriva SIDA și „Aplicații pentru Pământ”.

Versiunea din China a App Store a înregistrat în 2016 o creștere cu 90 de procente față de anul precedent, clasamentul țărilor care au adus cele mai mari venituri magazinului fiind astfel: Statele Unite ale Americii, China, Japonia și Regatul Unit al Marii Britanii (în această ordine).

În privința aplicațiilor bazate pe abonamente, Netflix, HBO Now, Line, Tinder și MLB.com At Bat sunt listate ca fiind cele mai populare. Veniturile din taxele pe abonamente au crescut în 2016 cu 74% la 2,7 miliarde de dolari ca urmare a modificărilor importante făcute de către Apple pentru sistemul de abonamente.

În cele din urmă, Apple a vorbit pe scurt și despre iMessage App Store, anunțând că magazinul de aplicații pentru iMessage are în total peste 21.000 de pachete cu abțibilduri și aplicații pe care utilizatorii le pot descărca și folosi în interiorul aplicației Mesaje din iOS 10.

- Reclamă -