Apple a publicat astăzi un nou spot publicitar pe canalul său de YouTube, promovând câteva dintre caracteristicile-cheie ale iPhone 7 și iPhone 7 Plus: rezistența îmbunătățită la contactul cu apa și difuzoarele stereo.
În noua reclamă intitulată „Dive/Plonjă” apare un domn trecut demult de prima tinerețe stând pe marginea unei piscine și redând pe iPhone-ul său 7 Plus muzică jazz la volum maxim (melodia La Virgen de la Macarena de Arturo Sandoval). Această melodie îi dă curajul de a se urca pe cea mai înaltă treaptă a trambulinei și de a sări în punctul culminant al piesei. La intrarea în apă, acesta stropește totul împrejur, inclusiv dispozitivul iPhone, care însă nu este deloc afectat și continuă redarea de muzică.
Finalul reclamei menționează „difuzoarele stereo de pe iPhone 7”, apoi sloganul campaniei de promovare a noii generații de iPhone „pur și simplu magic”.
iPhone 7 și iPhone 7 Plus sunt primele modele de iPhone care includ două difuzoare – unul este poziționat în partea inferioară, ca și până acum, și unul pe panoul frontal, chiar lângă receptor. Aceste difuzoare oferă un volum maxim de două ori mai puternic decât cel de pe iPhone 6s, îmbunătățind experiența utilizatorilor nu doar atunci când ascultă muzică, ci și când urmăresc filme sau se joacă.
În ceea ce privește rezistența la apă, iPhone 7 și iPhone 7 Plus sunt primele dispzoitive iOS lansate de Apple care sunt rezistente la apă și praf, primind clasificarea IP67. Ambele dispozitive pot fi scufundate în apă cu o adâncime de până la 1 metru timp de 30 de minute, fără să fie afectate în vreun fel.
Aceasta nu este prima reclamă Apple de promovare a iPhone 7 și iPhone 7 Plus, Apple lansând în trecut și alte spoturi care promovează alte caracteristici ale noilor dispozitive, inclusiv camerele, autonomia bateriei, aplicația Mesaje din iOS 10 și rezistența la stropire cu apă. Cel puțin una dintre aceste reclame a fost difuzată pe TV și în România.