Apple promovează iPhone X, AirPods și Apple Watch Series 3 în mai multe reclame de Sărbători

0
658

Tradiționalele reclame Apple de Sărbători au fost încărcate pe canalul de YouTube al companiei californiene, păstrând oarecum stilul ultimilor ani.

Principalul spot publicitar de Sărbători al companiei californiene este intitulat „Legănare,” are durata de un minut și 40 de secunde și promovează combinația iPhone X și AirPods.

El începe prin a ne prezenta o tânără care, mergând pe stradă cu căștile în urechi, decide la un moment dat să își acceseze iPhone-ul X pentru a pune melodia „Palace” de pe ultimul album al cântărețului britanic Sam Smith. De îndată ce redarea pornește, tot ce este în jurul tinerei capătă o atmosferă de sărbătoare, drept pentru care aceasta începe să danseze. Nefiind atentă, ea dă la un moment dat peste un bărbat de care se îndrăgostește pe loc, îi oferă una dintre căști, iar apoi încep să danseze. Povestea de dragoste dintre cei doi are loc doar în visul ei, sfârșindu-se înaintea unui sărut, când ea conștientizează și pleacă într-o direcție opusă față de acesta.

Publicate de dimineață, celelalte patru reclame continuă o campanie desfășurată și anul trecut prin care Apple promovează Apple Watch ca fiind cel mai bun cadou de Sărbători pentru utilizatorii care vor să facă diferite activități.

Intitulate „Apple Watch Series 3 – Darul Mișcării,” reclamele încărcate de Apple pe YouTube ne prezintă fiecare câte o caracteristică a Apple Watch Series 3 cu ajutorul unor utilizatori care practică diferite sporturi.

Primele două, Snowboard și Fotbal, spre exemplu, ne arată cum diferiți utilizatori de Apple Watch Series 3 pot recepționa apeluri telefonice și/sau trimite/primi mesaje text printr-o conexiune celulară.

Cea de-a treia reclamă, Exerciții, ne arată cum utilizatorii pot folosi ceasul pentru a face streaming de pe Apple Music fără a mai fi necesară conexiunea la iPhone.

În fine, a patra reclamă, Înot, ne prezintă aplicația Exerciții, care, în watchOS 4, vine cu numeroase tipuri de exerciții noi, precum și cu îmbunătățiri pentru urmărirea exerciților fizice.

Având durata de 15 secunde fiecare, toate aceste reclame sunt în același stil – oferă o privire rapidă asupra caracteristicii ce se dorește a fi promovată, apoi ne prezintă utilizatorul multiplicat în mai multe scene ce devine ambalaj de cadou pentru cutia Apple Watch Series 3. De asemenea, toate promovează Apple Watch Series 3 Sport (GPS + Cellular) – un model care în România și multe alte țări nici nu este disponibil oficial și nici nu poate fi utilizat.

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.