Apple ne arată că Apple Watch este cadoul perfect de Sărbători în patru reclame noi

0
839

Apple a publicat la sfârșitul acesta de săptămână nu una, nu două, ci patru spoturi publicitare noi în care promovează caracteristicile de fitness ale Apple Watch pentru a-i convinge pe clienții din întreaga lume că acesta este cadoul perfect de Crăciun pentru cineva drag. Fiecare spot publicitar are lungimea de 10-15 secunde, a fost filmat în modul „first person” și are tematică de Sărbători.

Prima reclamă este intitulată „Go Play” și ne arată pe repede înainte procesul de desfacere a ambalajului unui Apple Watch Series 2 Sport și a unei curele roșii din silicon. În secundele care urmează, noul utilizator de Apple Watch pune ceasul pe mână și iese afară la un meci de fotbal pe timp de noapte. La sfârșitul spotului Apple vine cu următorul mesaj „Apple Watch oferă ajutorul perfect pentru o viață mai sănătoasă. De acest Crăciun, oferă Darul Mișcării”.

În cel de-al doilea spot publicitar, „Go Run”, ne este prezentat un utilizator care a primit cadou un Apple Watch Nike+. Acesta îl desface din cutie, îl pune pe mână și iese afară la alergat. Apple ne recomandă să facem cadou și acest model prin mesajul „Apple Watch face mai simplu să parcurgi distanța. De acest Crăciun, oferă Darul Mișcării”.

https://www.youtube.com/watch?v=SGWtF5QW6mg

Următorul spot este intitulat „Go Dance” și în cele 10 secunde ne prezintă o nouă utilizatoare de Apple Watch Series 2 roz auriu cu curea din nylon. Aceasta îl desface din cutie și merge să exerseze mișcări de dans la o sală. Mesajul Apple pentru acest spot este: „Apple Watch ține pasul cu toate mișcările pe care le faci. De acest Crăciun, oferă Darul Mișcării.”

https://youtu.be/LIezs029Tno

În fine, ultimul spot este „Go Out” și ne prezintă un alt proaspăt posesor de Apple Watch Series 2, care imediat după ce-l desface din cutie vede un mesaj de la prietena lui, în care aceasta îl invită la ea. El iese grăbit din casă și, fiindcă taxiul nu a oprit, este nevoit să alerge prin ploaie până la o tarabă cu flori, iar mai apoi până la prietena lui acasă. În lift, el este prezentat folosind aplicația „Respirație” introdusă de Apple în watchOS 3. Spotul se încheie cu mesaul Apple „Dacă ești pe fugă sau doar în întârziere, Apple Watch te acoperă. De acest Crăciun, oferă Darul Mișcării”.

https://youtu.be/hCDjVhtodRQ

Acestea nu sunt primele spoturi publicitare pe care Apple le publică pentru promovarea Apple Watch Series 2, dar vin într-un moment numai bun din sezonul de cumpărături.

- Reclamă -