Apple ne îndeamnă să ne deschidem inimile față de cei din jur în reclama de Sarbatori

0
1108

Apple a publicat în această seară tradiționala reclamă de Sărbători care promovează cel mai important produs pe care îl comercializează la ora actuală.

Intitulată „Frankie’s Holiday”, reclama Apple de anul acesta sosește cu aproximativ o lună înainte de Crăciun și îl are în centru pe cunoscutul erou din romanul Frankenstein a lui Mary Shelley.

Spotul de 2 minute începe prin a-l surprinde pe Frankenstein în odaia sa în timp ce înregistrează cu aplicația Reportofon de pe iPhone o melodie cântată cu ajutorul unei cutiuțe muzicale. Acesta primește ulterior în poștă o cutie cu două becuri pe care o ia cu el în centrul micului oraș din aproprierea casei în care locuiește. Ajuns acolo în seara de Ajun, acesta pune cele două becuri colorate în fiecare dintre fasungurile de la gât, apoi scoate dispozitivul iPhone și pornește redarea melodiei înregistrate anterior, care îi va servi ca și coloană sonoră în momentul în care va începe să cânte melodia „Home for the Holidays” a celor de la The Carpenters. Rușinat de grupul mare de oameni care erau de față, Frankenstein întâmpină probleme cu unul dintre becuri care se oprește din a lumina. Din mulțimea care îl privea amuțită, acesta primește ajutor de la o fetiță, care lovește ușor becul și apoi continuă melodia pe care Frankenstein începuse să o cânte. Ea este acompaniată apoi de ceilalți oameni din mulțime, lucru care îl copleșește pe Frankenstein.

În încheiere, Apple ne îndeamnă să fim mai buni de Sărbători afișând sloganul „Deschide-ți inima față de toată lumea”.

Comparativ cu reclamele publicate Apple de Sărbători în anii precedenți, cea mai recentă nu promovează decât un singur produs, anume iPhone 7 (chiar dacă nu se scoate în evidență o caracteristică unică a acestuia, ci una care este disponibilă și pe modelele anterioare – Reportofon).

- Reclamă -