Caracteristica O singură înregistrare este disponibilă pentru utilizatorii de iPhone, iPad și Apple TV (Articol actualizat)

0
1686
Actualizare 7 decembrie

Apple a anunțat săptămâna aceasta că noua caracteristică „O singură înregistrare” a fost lansată oficial pentru utilizatorii de iPhone, iPad și Apple TV abonați la unul dintre serviciile de cablu partenere.

De noua caracteristică pot beneficia de acum toți utilizatorii cu iOS 10 sau ulterior și tvOS 10 sau ulterior (iOS 10.2 și tvOS 10.1 nu sunt necesare), care locuiesc în Statele Unite ale Americii și sunt abonați la unul dintre operatorii de cablu: CenturyLink Prism, DirecTV, Dish, GVTC, GTA, Hawaiian Telecom, Hotwire, MetroCast și Sling. Mai mulți operatori vor fi adăugați pe parcurs.


Articolul inițial

Fără a face vreun anunț în prealabil, Apple a început să activeze dis de dimineață mult-așteptata caracteristică „O singură Înregistrare” pe dispozitivele Apple TV, iPhone și iPad ale unora dintre utilizatorii care au instalat tvOS 10.1 beta 1, respectiv iOS 10.2 beta 1/public beta 1.

După cum se zvonea încă de la prezentarea ei, „O singură Înregistrare” este disponibilă numai pentru clienții unor operatori de cablu din Statele Unite ale Americii (inclusiv Dish, GTVC Communications, Hotwire și Sling TV). În România și alte țări ea nu este disponibilă deocamdată (și probabil nici nu va fi disponibilă până la finele anului curent).

Accesarea configurărilor pentru O Singură Înregistrare se va face de pe dispozitivele Apple TV prin accesarea Configurări > Conturi > Furnizor de servicii TV. Acest meniu este disponibil acum alături de Partajare familială și poate fi accesat de clienții operatorilor de cablu parteneri Apple pentru a se loga în conturile lor (create pe site-urile furnizorilor de servicii TV). După logarea cu succes în aceste conturi, toți utilizatorii ar trebui să poată accesa întreg conținutul venit la pachet cu abonamentul plătit lunar, fără a fi nevoiți să se logheze/înregistreze în fiecare aplicație de care beneficiază.

În ceea ce privește dispzoitivele iPhone, iPad și iPod touch, ei bine un meniu Furnizor de servicii TV similar apare în Configurări, alături de meniurile aplicațiilor sociale în care este permisă autentificarea. De aici utilizatorii trebuie să aleagă operatorul de cablu și să se logheze în conturile lor pentru a beneficia de tot conținutul pentru care plătesc.tvprovidersipad-800x600

O Singură Înregistrare a fost creată de Apple pentru a le permite utilizatorilor de Apple TV, iPhone, iPad și iPod touch să se autentifice o singură dată în contul lor de la operatorul de cablu pentru a accesa mai apoi întreg conținutul video de care beneficiază în urma abonamentelor încheiate, chiar dacă acesta este răspândit în mai multe aplicații iOS sau tvOS. Spre exemplu, dacă un utilizator are inclus HBO GO în abonamentul TV și se autentifică în contul de la operator în meniul dedicat din Configurările iOS/tvOS, acesta va putea accesa tot conținutul HBO GO, din aplicația dedicată, fără a mai fi nevoit să se logheze și în această aplicație.

Motivul pentru care Apple a introdus O Singură Înregistrare în sistemele sale de operare este pentru a simplifica și optimiza experiența de vizionare a conținutului TV disponibil în diferitele aplicații pentru Apple TV, iPad și chiar iPhone.

În cadrul conferinței de pe 27 octombrie, Apple a anunțat că această caracteristică va fi introdusă în luna decembrie, odată cu o nouă aplicație TV pentru Apple TV și iOS. Cu toate acestea, la lansarea iOS 10.2 și a tvOS 10.1 din decembrie nu ar trebui să vă așteptați ca noua caracteristică și noua aplicație să fie disponibile altundeva în afara SUA. Pentru țări mai „bananiere” precum România rămâne de văzut câți ani vor trece până când aceste noi caracteristici vor fi disponibile (dacă vor fi…).

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.