Apple a publicat luni dimineață o nouă reclamă comică la Apple Music care continuă campania publicitară „distractiv de bun” ce a fost inițiată la începutul anului în curs.
În spotul publicitar intitulat „Drake vs. Bench Press” vedeta este, așa cum ne spune și denumirea, Drake, un artist foarte popular ce este cunoscut și pentru relația bună cu Apple și serviciul de streaming audio al companiei americane.
Acesta este surprins în timp ce lucrează la sală alături de un prieten și ascultă muzică rap. În momentul în care prietenul său pleacă din sala de fitness, rapperul canadian apucă iPhone-ul și accesează lista de redare „Pop Workout” în aplicația Muzică, selectând șlagărul lui Taylor Swift „Bad Blood”. Această melodie a lui Swift îi dă lui Drake multă energie, el apucându-se să cânte împreună cu artista și să danseze prin sală. La un moment dat, el revine la exercițiile sale fizice, însă din cauză că a fost foarte prins de melodie, scapă bara cu greutăți și cade de pe aparat.
Cea mai nouă reclamă în care Apple își promovează serviciul de streaming muzical ne arată, într-o manieră umoristică, cât de bun însoțitor este Apple Music în sălile de fitness. Ea face parte dintr-o campanie începută de Apple în luna aprilie cu o reclamă în care Taylor Swift era prinsă de o melodie a lui Drake în timp ce se antrena. Atât de prinsă a fost și aceasta încât a căzut de pe banda de alergare (spotul poate fi văzut aici).
Atât Drake, cât și Taylor Swift au avut până acum o colaborare foarte bună cu Apple, oferind Apple Music albume, melodii și clipuri muzicale în exclusivitate în schimbul unor beneficii primite de la gigantul american.