Apple Music este promovat într-o nouă reclamă cu Taylor Swift

0
878

Apple a publicat la sfârșitul acestei săptămâni o reclamă nouă cu scopul de a promova serviciul de streaming audio anunțat în urmă cu aproape un an: Apple Music. Distribuit de această dată prin intermediul canalului YouTube Beats by Dr. Dre, spotul o are în centru pe Taylor Swift într-o sesiune de antrenament.

În reclama, despre care Swift spune pe contul ei de Twitter că surprinde „evenimente reale”, o vedem pe cunoscuta cântăreață pregătindu-se de un antrenament la banda de alergat, cum altfel, decât căutând pe Apple Music câteva melodii potrivite pentru fitness. Navigând prin listele de redare recomandate de serviciul de streaming audio pentru Activitate, ea ajunge într-o subcategorie intitulată „alergare”, unde găsește lista de redare #GYMFLOW pe care o accesează, ascultând pentru început o melodie de-a lui Drake și Future, „Jumpmann”.

În continuare, cântăreața este prinsă de melodie, cântând de-odată cu Drake și Future până în momentul în care este atât de distrasă încât cade de pe banda de alergat. La sfârșit, apare sloganul acestei reclame „Distractingly Good”, care descrie Apple Music ca fiind atât de bun încât te distrage.

Spre deosebire de secțiunea „Pentru Dvs.” de pe Apple Music, listele de redare prestabilite localizate în secțiunea „Noutăți” din aplicația Muzică sunt identice pentru toți utilizatorii, fiind special selectate de către angajații Apple (și mai puțin de computere) pentru diferite activități.

- Reclamă -