ING HomeBank 3.5.3 pentru iPhone si iPad – actualizare este disponibila pe App Store

0
1012

ING HomeBank este aplicația de Internet Banking pentru iPhone și iPad pe care sucursala din România a grupului bancar olandez ING le-o oferă clienților persoane fizice și juridice pentru a putea verifica toate conturile, face transferuri bancare, verifica istoricul tranzacților, scana și plăti facturi, căuta bancomate și multe altele. Această aplicație a primit în weekend prima actualizare pe acest an.

Potrivit dezvoltatorilor, versiunea 3.5.3 a ING HomeBank pentru iPhone și iPad le aduce utilizatorilor o interfață nouă, reîmprospătată, care simplifică navigarea și ușurează accesul la setările personale. Mai mult decât atât, noua versiune a aplicației simplifică procesul de schimbare a parolelor, permite utilizatorilor să salveze plățile în secțiunea Plățile mele și încurajează clienții să facă investiții prin simplificarea procedurilor care trebuiesc urmate. Desigur, la fel ca și orice altă actualizare, ING HomeBank 3.5.3 vine și cu corecturi de erori, așa încât toată lumea să se bucure de o experință mai bună decât oricând.

Actualizarea la versiunea 3.5.3 a ING HomeBank pentru iPhone și iPad poate fi efectuată de pe toate dispozitivle cu iOS 8 (sau ulterior) instalat. Pentru a o actualiza este necesar să accesezi App Store>Actualizări.

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.