iPhone 7, flagshipul celor de la Apple din acest an, pare sa aiba deja un impact deosebit asupra pietei la nivel inalt. Exista insa culmi pe care gigantul din Cupertino se lupta sa le atinga pe harta mondiala, iar cea mai inabordabila si mai importanta dintre piete pare cea din Asia. Propulsat in prim plan de avantajele brandului Apple si de specificatiile „revolutionare” pe care mizeaza, iPhone 7 a fost prezentat in data de 7 septembrie. Piata americana a fost cucerita aproape instantaneu de noul smartphone pregatit de Apple, in timp ce europenii fac deja cozi pentru a intra in posesia telefonului-minunune al anului 2016.

Se pare ca au si de ce, pentru ca iPhone 7 pare sa fie cel mai performant smartphone testat vreodata cu aplicatia AnTuTu. 178.397 de puncte a reusit sa atinga noul iPhone in urma acestui test, un punctaj care surclaseaza telefoanele de top din ultimul an, inclusiv Galaxy S7, One Plus 3 sau chiar iPhone 6s. Profitand de acest impact puternic, Apple cauta sa impresioneze nu doar in obisnuitele colturi ale lumii in care este foarte probabil lider de piata. Aprobarea obtinuta pentru piata din China pentru terminalele iPhone 7 si iPhone 7 Plus a ridicat noi borne pentru uriasa companie fondata de Steve Jobs. Cu toate acestea, piata din China nu pare deocamdata impresionata de ceea ce aduce in plus gama iPhone 7 de la Apple.

Gigantul californian considera din cate se pare cruciale vanzarile pe piata din China, dar din primele estimari, iPhone 7 nu pare sa aprinda imaginatia asiaticilor. O simpla cautare pe Baidu China releva faptul ca terminalele iPhone 5 si iPhone 6 sunt inca mult mai cautate de catre populatia asiatica decat noul flaghship al Apple. Vanzarile Apple în China Mare au scazut considerabil in lunile aprilie, mai si iunie, iar cota de piata a companiei a scazut de asemenea la aproximativ 7.8%, adica undeva mult in spatele puternicelor companii locale, Huawei, OPPO si vivo. Chinezii par mai putin interesati de branding decat cumparatorii din Statele Unite si Europa, considerand si in cazul iPhone 7 (cel putin pana in acest moment) ca smartphone-urile produse pe piata din Asia sunt mult mai rentabile in ceea ce priveste raportul calitate-pret. Apple a investit deja o suma importanta in marketing pentru piata asiatica, fiind perfect constienti reprezentantii companiei din Cupertino de importanta pe care aceasta piata o capata de la o zi la alta. „Apple are inca sanse reduse pe aceasta piata, indiferent ce smartphone va aduce in prim plan si indiferent cat bani va investi la capitolul marketing” anunta si Zhou Zhanggui, unul dintre cei mai cunoscuti si importanti consultanti strategici in materie de tehnologie din Beijing.

Daca piata din Asia pare inca destul de greu de convins ca merita investit in calitate, Apple se mandreste deja cu palmaresul din America de Nord. Piata europeana asteapta de asemenea cu sufletul la gura primul impact al iPhone 7, in timp ce romanii se pregatesc de lansarea noii generatii de iPhone in tara noastra.

Daca va numarati printre cei care au precomandat un iPhone 7 sau iPhone 7 Plus sau planuiti sa o faceti, pana cand veti intra in posesia noului dvs telefon va recomandam sa luati masurile de precautie din timp si sa va pregatiti cu un toc compatibil de calitate. Daca sunteti interesat de huse iPhone 7 sau de huse iPhone 7 Plus, cea mai buna varianta o reprezinta site-ul catmobile.ro, acolo unde vei gasi astfel de accesorii si o multime de alte huse telefoane la cele mai bune preturi.

Asadar, iPhone 7 si-a inceput deja dominatia la cel mai inalt nivel dincolo de Ocean si o va face cu siguranta si in zona europeana. Cucerirea pietei asiatice pare insa in continuare un deziderat greu de implinit.

- Reclamă -