Cum să rezolvi eroarea „pe acest iPhone / iPad a fost activat numarul maxim de conturi gratuite” – Sfaturi și trucuri

- Publicitate -

Ca să te bucuri pe deplin de un iPhone, iPad sau iPod touch trebuie să îți creezi un ID Apple. Acesta îți oferă acces la milioanele de aplicații de pe App Store, miile de cărți în limba română din Book Store și la caracteristici grozave, cum ar fi iCloud, Găsire, Apple Music, și multe, multe altele.

Crearea unui ID Apple se face destul de simplu și nu ar trebui, în general, să pună mari probleme. În general. Uneori, însă, anumiți utilizatori sunt împiedicați să folosească pe dispozitivele lor noul ID Apple și, implicit, toate caracteristicile la care el oferă acces de un mesaj de eroare deranjant. Este vorba despre:

Autentificare imposibilă – Pe acest iPhone / iPad a fost activat numarul maxim de conturi gratuite.

Iar întrebarea care se naște pe buzele tuturor care văd mesajul de mai sus este: „OK, și eu ce pot să fac acum?” De-a lungul timpului, am primit numeroase mesaje de la voi cu privire la această problemă, iar cei mai pesimiști dintre voi trebuie să știe că această problemă nu este atât de mare precum pare și că există soluții de rezolvare a ei relativ simple. Cum? Haideți să vedem în cele ce urmează:

Care este rezolvarea erorii: Pe acest iPhone / iPad a fost activat numarul maxim de conturi gratuite ?

De ce îmi apare pe dispozitivul meu iPhone, iPad și/sau iPod touch?

Din capul locului trebuie menționat că această eroare nu apare decât pe dispozitivele luate la mâna a doua sau la mâna n și numai în cazul utilizatorilor care nu au mai avut în trecut un ID Apple sau a acelora care au decis să îl schimbe cu unul nou. Deci niciodată nu te vei lovi de ea pe un dispozitiv iPhone, iPad sau iPod touch pe care tu l-ai activat pentru prima dată, ci doar pe telefonul sau tableta ta iOS care este nou(ă) pentru tine doar.

Eroarea nu apare chiar pe toate dispozitivele iPhone, iPad sau iPod touch luate la mâna a doua. Ci doar pe unele. Iar dacă vom citi cu atenție mesajul de atenționare, vom observa că mesajul mai sus amintit apare numai pe acele dispozitive pe care a fost atins numarul maxim de conturi gratuite. Care este acest număr? 3 (trei).

Așadar, pe orice iPhone, iPad și iPod touch pe care au fost în trecut activate (nu create!) 3 conturi ID Apple, tu nu vei mai putea, în teorie, să activezi încă un alt cont. Apple impune această limitare pe toate terminalele cu iOS pe care le comercializează, iar contorul nu poate fi resetat de către tine ca nou proprietar, nici de către vechiul proprietar, nici de către mine, nici de service-ul de la colțul blocului și de nimeni altcineva. Cu o singură excepție: Apple.

Observați că mai sus am pus accentul pe activarea unui ID Apple și nu pe folosirea lui. Asta pentru că mesajul de eroare de mai sus nu se referă la numărul maxim de conturi pe care le poți folosi pe un dispozitiv. Din fericire, Apple nu a impus o limitare în această privință, așa că orice iPhone, iPad sau iPod touch îți va permite să te loghezi în oricâte conturi dorești (și chiar să folosești simultan ID-uri Apple diferite pentru App Store și iCloud), chiar dacă nu îți va permite să activezi oricâte conturi dorești.

Notă: Există o limitare de 10 dispozitive (dintre care maxim 5 computere) pe care poate fi folosit simultan un ID Apple, dar aceasta este o cu totul altă poveste și nu are legătură cu problema susmenționată.

Cum pot rezolva eroarea și să îmi folosesc noul ID Apple pe dispozitivul meu?

Rezolvarea problemei este simplă și posibilă prin mai multe metode. Înainte de a alege metoda dorită, trebuie punctat faptul că activarea unui ID Apple se poate face numai de pe un dispozitiv cu iOS sau macOS și numai o singură dată; la prima logare.

Odată activat, un ID Apple va putea fi folosit de pe orice dispozitiv sau computer dorești, inclusiv de pe acel iPhone, iPad sau iPod touch pe care s-a atins limita numărului maxim de conturi. Având ID-ul Apple activat, vei putea deci să te loghezi cu el în iTunes, iBooks și App Store, iCloud, șamd.

Cele trei metode de activare a unui ID Apple sunt: (1) cea care implică folosirea unui alt dispozitiv iOS, (2) cea care implică folosirea unui Mac și (3) cea care implică apelarea la Apple. Fiecare dintre acestea sunt descrise mai jos, iar tu va trebui să o alegi doar pe cea care se pliază cel mai bine pe situația ta (deci, numai una dintre ele, nu toate).

Metoda 1: Folosind un alt iPhone, iPad sau iPod touch pentru activare

Dacă ai la îndemână un dispozitiv iOS pe care nu s-a atins limita numărului de conturi, urmează pașii de mai jos. Dacă nu ai la îndemână un alt dispozitiv, apelează la un prieten care are un iPhone, iPad sau iPod touch pe care nu s-a atins limita de conturi activate (dacă nu știe acest ultim aspect, singura modalitate de a afla este încercând să activezi noul cont) și binevoiește a te ajuta. Reține că nu contează modelul de iPhone, iPad sau iPod touch, atât timp cât are cel puțin iOS 5.0 instalat.

Notă: Oferă iPhone-ul sau iPad-ul tău unei persoane pentru a face activarea contului său numai dacă ai o minimă încredere în ea și numai cât ești în preajmă, asigurându-te că s-a delogat din contul ei după ce a terminat cu activarea. Eliminarea contului ei de pe dispozitivul tău nu se va mai putea face ulterior decât cu introducerea parolei, din cauza Găsire iPhone!

Așadar (pașii de urmat de către proprietarul dispozitivului pe care nu s-a atins limita de conturi activate):

  1. Deschide aplicația Configurări de pe ecranul principal al dispozitivului iPhone/iPad/iPod touch ce nu are activat numarul maxim de conturi;
  2. Atinge meniul iCloud sau, în iOS 10.3 și versiunile ulterioare, Utilizator;
  3. Derulează până în partea de jos a paginii și atinge Ieșire;
  4. Dacă ți se cere, introdu parola ID-ului Apple în care ești logat în prezent pe dispozitivul tău și atinge Dezactivați;
  5. Alege ce dorești să faci cu datele stocate pe iCloud la eliminare (poți păstra o copie a lor sau le poți șterge de pe iPhone). Reține că și dacă le ștergi, atunci când te vei reloga ele vor apărea din nou pe dispozitivul tău.

Acum (pașii de urmat de către proprietarul noului cont Apple/iCloud):

  1. Tot din meniul iCloud/Utilizator de pe dispozitivul ce nu a atins numarul maxim de conturi activate, introdu, în partea de sus a paginii, noul ID Apple și parola acestuia. Așteaptă să se facă logarea în cont.
  2. De îndată ce apar informații despre cont, revino la dispozitivul pe care s-a atins limita de conturi activate și loghează-te și acolo cu ID-ul Apple și parola, atât pe iCloud, cât și pe App Store. Logarea ar trebui să se facă fără probleme.
  3. Revino, din nou, la dispozitivul folosit pentru activare și ieși din contul tău de iCloud urmând pașii menționați puțin mai sus.

Având contul activat, te vei putea loga în el de pe toate dispozitivele și computerele tale, fără a mai apărea problema activării lui vreodată.

Metoda 2: Folosind un Mac

Deși cu un alt iPhone, iPad sau iPod touch este foarte simplu să activezi orice ID Apple, nu putem spune că este mult mai dificil să o faci de pe un Mac. Astfel, dacă cel mai la îndemână îți este un computer cu macOS, urmează pașii de mai jos.

Notă: Dacă oferi Mac-ul tău cuiva de încredere pentru a-și activa contul, asigură-te că, după ce l-a activat, se va deloga din el.

Așadar (pașii de urmat de către proprietarul Mac-ului):

  1. Deschide aplicația Preferințe sistem din meniul Apple, dock sau Launchpad;
  2. Clic pe iCloud;
  3. Clic pe Ieșire;numarul maxim de conturi
  4. Alege ce dorești să faci cu datele stocate pe iCloud la eliminare (poți păstra o copie sau le poți șterge de pe Mac). Reține că și dacă le ștergi, atunci când te vei reloga ele vor apărea din nou pe dispozitivul tău.
  5. Dacă ți se cere, introdu parola ID-ului Apple în care ești logat în prezent pe dispozitivul tău și atinge Dezactivați.

Acum (pașii de urmat de către proprietarul noului cont Apple/iCloud):

  1. Tot din meniul iCloud, introdu noul ID Apple și parola acestuia. Așteaptă să se facă logarea în cont.
  2. De îndată ce apar informații despre cont, treci la dispozitivul pe care s-a atins limita de conturi activate și loghează-te și acolo cu ID-ul Apple și parola, atât pe iCloud, cât și pe App Store. Logarea ar trebui să se facă fără probleme.
  3. Revino, din nou, la Mac și ieși din contul tău de iCloud urmând pașii menționați puțin mai sus.

Metoda 3: Apple

După cum menționam ceva mai sus, compania Apple este singura care te poate ajuta în privința numărului maxim de conturi ce pot fi activate pe un dispozitiv, dacă nu ai un dispozitiv iPhone, iPad sau Mac la îndemână. Ea poate să reseteze contorul și să mai permită activarea încă a unui cont pe un dispozitiv pe care s-au activat deja trei conturi.

Din păcate însă, asistența Apple pentru România este disponibilă numai în limba engleză, iar numărul la care va trebui să apelezi este: 0800.894.847.

Notă: Dacă ai un iPhone, ți-aș indica să nu alegi ramura iPhone întrucât îți va fi recomandat să apelezi operatorul și îți va fi închis telefonul. Alege, în schimb, Altele.

Atunci când îți va răspunde cineva (nu durează prea mult), trebuie să îi comunici numărul de serie al dispozitivului pe care a fost atinsă limita numărului de conturi activate (află cum poți găsi numărul de serie al dispozitivului tău iOS) și că ai luat dispozitivul la mâna a doua de la cineva, ai creat de pe el un ID Apple și nu ai cum să îl activezi (deci nu ai posibilitatea de a-l activa de pe un alt iPhone/iPad/iPod touch, întrucât este unicul tău dispozitiv).

În teorie, expertul Apple ar trebui să te ajute și să îți comunice ceea ce trebuie să faci pentru a activa ID-ul Apple (importantă este resetarea contorului, întrucât activarea o poți face după logându-te în contul Apple).

Concluzii

Cu această problemă este foarte probabil să te întâlnești numai o singură dată în viață și numai dacă primul tău dispozitiv iOS a fost unul pe care s-a activat numărul maxim de 3 conturi. Odată ce ai ID-ul Apple activat, îl vei putea folosi pe oricâte dispozitive vrei (dar nu mai mult de 10 simultan), chiar dacă pe ele s-a activat sau nu acest număr maxim de conturi.

În cazul în care întâmpini eroarea, îți recomand să o rezolvi urmând una dintre cele două metode descrise mai sus, și să nu folosești ID-ul Apple al vechiului proprietar (complet nerecomandat).

Ai și alte întrebări?

Dacă a rămas ceva neclar sau am omis, te rugăm să ne anunți printr-un comentariu mai jos în această pagină sau un mesaj pe forum.

- Publicitate -
Alex Popa
Alex Popahttps://itutorial.ro
Redactor-șef și fondatorul iTutorial.ro.

16 COMENTARII

  1. Buna. Am un ipad si nu ma pot conecta in nici un fel . Am facut doua conturi si cand vreau sa ma conectez imi scrie ceva ca nu sunt inregistrata in iTunes!… contul e ok cand ma conectez pe google. Stie cineva? Mersi

    • Trebuie creat ID Apple. Un cont de e-mail Google / Yahoo (sau un alt serviciu similar) va fi folosit la crearea acestui ID, cu care te vei putea conecta ulterior în iTunes, iCloud și alte servicii de la Apple.

  2. eu am creeat singur conturi pe iphone 5s cand lam luat si am facut conturi pana cand mia zis ca nu se mai poate face cont pe iphonu asta pt ca am atins max de conturi
    ce trebuie sa fac te rog alex asjutama te rogggg

  3. Nu stiu daca o sa imi raspunzi dar incerc oricum. Am luat un iphone 6 de la un var de al meu . Asta inseamna ca a avut contul lui de icloud pe care l-a sters . Cand l-am primit , fiind primul iphone pe care il am , nu stiam ca exista un nr maxim de conturi . Mi-am facut cont dar cand am intrat pe yahoo sa confirm ca ru sunt nu ma mai lasa sa intru chiar daca parola si id-ul sunt corecte asa ca am renuntat si m-am dus la o prietena si a incercat sa il bage pe al ei si a mers. Chiar imi doresc sa am un cont al meu si sa nu il mai folosesc pe al ei pentru ca ii apare orice aplicatie pe care o descarc dar deja am 3 conturi . al varului meu , al meu dar neconfirmat deci practic nu pot face nimic cu el si al prietenei mele si chiar nu stiu cum sa fac . Daca ai vreo solutie la problema asta … am incercat orice am stiut.

    • Fiind neconfirmat și, deci, nici activat, ID-ul Apple pe care l-ai creat nu influențează contorul (cele trei conturi pe care le-ai activat). Mai mult, dacă acel ID al prietenei tale nu a fost activat pe iPhone-ul tău (deci era un ID activat deja / introdus și pe un alt dispozitiv la data la care l-ai introdus la tine în telefon), atunci nici el nu afectează limita de trei conturi, deci iPhone-ul tău are, eventual, un singur cont activat (al vărului tău, dar doar dacă și el și-a activat respectivul cont de pe acest iPhone și nu de pe un altul ori un alt dispozitiv cu iOS).
      În altă ordine de idei, ai încercat să resetezi parola contului Yahoo pentru a avea din nou acces la contul de e-mail și, implicit, confirma ID-ul Apple nou creat? Dacă ai încercat și nu reușești nicicum să reaccesezi contul de e-mail, atunci cea mai bună soluție ar fi să creezi un nou cont de e-mail, iar mai apoi un nou ID Apple bazat pe acel cont.

  4. vreau sa vand cuiva un iphone 6 (al sotiei) si cand cumparatorul a bagat contul lui (mentionez ca e cont nou creat), mi-a zis iphone-ul ca a atins numarul maxim de 3 si ca nu se mai poate loga. Din cate am citit aici, pot sa ii dau eu telefonului meu (6s) reset ca si cum l-as vinde si apoi sa se logheze el cu datele lui si ulterior sa ii dau iar reset la tot si sa imi bag eu iar datele (cu restore)? pe iphone-ul meu nu e activat nici un cont (l-am luat de nou si mi-am bagat contul de icloud care era vechi). Ulterior el ar putea sa se logheze linistit pe iphone 6 al sotiei chiar daca a atins nr maxim de 3 activari, corect? nu as mai sta sa sun la apple ca ma costa mult in america, de aia am intrebat varianta asta.

    • Nu este necesar să dai resetare iPhone-ului tău pentru a putea să activezi acel cont. Doar accesează Configurări>iCloud>Ieșire>introdu parola ID Apple și alege ce dorești să faci cu datele tale (poți permite ștergerea lor, întrucât atunci când te vei loga din nou ele vor apărea iarăși), apoi oferă-i iPhone-ul pentru a se putea loga pe el. Atenție mare că din moment ce se loghează în contul său, va fi necesară parola ID-ului lui pentru a-i scoate contul (deci să fie o persoană de încredere și să nu cumva să îi lași iPhone-ul nesupravegheat pentru a ți-l bloca!). După ce s-a logat pe iPhone-ul tău, iar contul s-a activat, el se va putea loga și de pe iPhone-ul pe care a fost atins numărul maxim de conturi. Accesați apoi Configurări>iCloud>Ieșire de pe iPhone 6s pentru a-l deloga pe el din contul său și pentru a te putea loga din nou în contul tău.

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articole sugerate

Cum să filtrezi și să dezactivezi notificările pentru iMessage-urile venite de la expeditori necunoscuți pe iPhone și iPad – Tutorial

Mulți utilizatori de iPhone (și iPad) se confruntă cu problema mesajelor nedorite, mai ales dacă numărul lor de...

Cum verifici gratuit dacă un iPhone este sau nu codat – Sfaturi și trucuri

Una dintre îngrijorările acelora care sunt pe punctul de a cumpăra un dispozitiv iPhone nou este dacă...

Articole similare

URMĂREȘTE-NE

20,785UrmăritoriÎmi place
10,899UrmăritoriUrmărește-ne
360UrmăritoriUrmărește-ne
113AbonațiAbonați-vă
Publicitate

Cele mai recente articole

iOS 17.4 și iPadOS 17.4 au fost lansate pentru iPhone și iPad cu noutăți importante în Uniunea Europeană

iOS 17.4 și iPadOS 17.4 au fost lansate marți seară de către Apple și sunt disponibile, așadar, pentru utilizatorii modelelor de iPhone și iPad...

Apple a lansat MacBook Air cu chipset M3

Apple a lansat astăzi o actualizare pentru gama MacBook Air (13 inch și 15 inch), care oferă chipset-uri M3, compatibilitate îmbunătățită pentru afișajele externe,...

iOS 17.4 va permite instalarea de aplicații din afara App Store pe iPhone și iPad, în UE

Urmare a faptului că pe data de 6 martie 2024 intră în vigoare actul legislativ privind piețele digitale (DMA - Digital Markets Act) pe...

Vrei să fii la curent cu ultimele noutăți din lumea Apple?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a primi pe e-mail ultimele articole publicate pe iTutorial.ro!

*După ce ai completat adresa de e-mail și apăsat butonul „MĂ ABONEZ”, vei primi pe acea adresă de e-mail un mesaj în care va trebui să confirmi înscrierea la newsletter-ul nostru.