Apple a achiziționat drepturile pentru populara emisiune TV neregizată, Carpool Karaoke, din cadrul emisiunii „The Late Late Show cu James Corden”, conform Variety. El va fi distribuit prin Apple Music și este văzut ca și o modalitate de a „crește activitatea online” pentru serviciul de streaming muzical.
În momentul de față nu se știe cât de mult va mai semăna Carpool Karaoke difuzat în Apple Music cu segmentul pe care l-a făcut popular Corden în emisiunea sa. În Carpool Karaoke din cadrul emisiunii The Late Late Show, Corden conduce mașina și cântă unele melodii cu celebrități și figuri publice din SUA. Printre cei care au apărut la Carpool s-au numărat Prima Doamnă a SUA, Michelle Obama, precum și Selena Gomez, The Red Hot Chili Peppers, Demi Lovato, Gwen Stefani și mulți alții.
Apple a licențiat producția a 16 episoade Carpool Karaoke în studiourile CBS TV, care vor fi produse de Corden și Ben Wintson.
Potrivit Variety, pentru Carpool Karaoke s-a dat o adevărată luptă, mai multe companii de cablu și servicii video pe bază de abonament licitând să cumpere drepturile de difuzare ale emisiunii, grație succesului pe care l-a înregistrat la The Late Late Show.
Eddy Cue, vicepreședinte executiv Apple și șeful departamentului Apple Music, a declarat că viitoarea emisiune se potrivește perfect pentru serviciul de streaming muzical:
Iubim muzica, iar Carpool Karaoke o celerează într-un mod amuzant și unic, care a devenit un succes în rândul publicului de toate vârstele. Se potrivește perfect pentru Apple Music – aducând abonaților acces exclusiv la artiștii lor favoriți și celebritățile care însoțesc călătoriile.
Apple a făcut primii pași în domeniul producției de emisiuni televizate ca și o modalitate de a promova serviciile sale. Pe lângă Carpool Karaoke, Apple mai lucrează la emisiunea „Semne Vitale” – o dramă semi-autobiografică ce îl are în centru pe Dr. Dre și dorește, de asemenea, să promoveze Apple Music. În plus, o altă emisiune la care lucrează Apple este „Planeta aplicațiilor”, care promovează App Store cu povești despre aplicații și dezvoltatorii care le crează.
Într-un interviu recent, șeful iTunes, Eddy Cue, a declarat că Apple „nu încearcă să creeze emisiuni TV” pentru a deveni un concurent al unor servicii precum Netflix sau Amazon Video, dar va „ajuta” producătorii unor proiecte să îi promoveze produsele sale.