Apple a trimis doi ingineri acasă la cineva care s-a plâns de o problemă a iTunes

0
723

În urmă cu două săptămâni, James Pinkstone a scris pe blogul personal, Vellum.com, că Apple Music și iTunes Match i-au șters 122 GB de melodii din biblioteca personală. Această știre a fost preluată de mai multe bloguri și site-uri, tot mai multă lume ajungând să creadă că Apple Music șterge în mod intenționat muzica utilizatorilor, de îndată ce Biblioteca muzicală iCloud este activată (mai ales că și alți utilizatori s-au plâns, cu această ocazie, de același lucru).

Ținând cont de controversa pornită, Apple a venit săptămâna trecută cu un răspuns cu privire la această problemă, susținând că este vorba despre o eroare a iTunes și nu de o decizie a ei. Mai mult, compania promitea să rezolve această eroare în actualizarea de iTunes pe care a lansat-o săptămâna aceasta, deși nu știa care este sursa ei. De aceea, gigantul american a luat decizia de a trimite doi ingineri, pe numele lor Tom și Ezra, acasă la Pinkstone pentru a încerca să găsească sursa problemei, scrie bloggerul astăzi.

Înainte ca cei doi reprezentanți Apple să ajungă la el acasă, compania americană i-a comunicat câteva lucruri bloggerului. Pentru început, Amber, angajatul echipei de asistență care i-a spus că eliminarea melodiilor din biblioteca locală este o „caracteristică” a Apple Music ce a funcționat așa cum era de așteptat, a greșit, iar ei și-au cerut scuze pentru asta. De asemenea, compania americană i-a mai spus că este convinsă că eroarea nu a fost provocată de el, motiv pentru care va trimite doi ingineri să încerce să găsească sursa ei și o posibilă rezolvare.

Cei doi angajați ai Apple au petrecut o zi întreagă acasă la Pinkstone căutând sursa problemei. Ei i-au spus bloggerului să folosească Apple Music, iTunes și biblioteca sa muzicală personală, așa cum o făcea în trecut. Ziua următoare, unul dintre angajați s-a întors la el acasă pentru a colecta jurnalul de date și șterge toate modificările pe care le-a făcut pe MacBook-ul său. Din păcate, Apple nu a reușit să reproducă problema, concluzionând că este vorba despre o eroare care trebuie îndepărtată.

Printr-un disc extern conectat la laptopul meu, foloseam o versiune specială de iTunes cu speranța că ștergerea se va produce din nou; o idee care știam că ar putea să nu aibă rezultatul scontat, din moment ce am folosit Apple Music timp de opt luni, până când a început ștergerea în masă a conținutului. Dacă ceva ar fi funcționat greșit, însă, această versiune de iTunes ar fi salvat ceea ce s-a întâmplat, oferind mai multe detalii decât ar fi putut oferi versiunea pentru clienți.

Rezolvarea acestei erori s-a încercat în iTunes 12.4, o versiune pe care Apple a lansat-o luni seară. Ea include o serie de măsuri suplimentare de securitate care să protejeze utilizatorii de ștergerea nedorită a conținutului din bibliotecile lor. Rămâne însă de văzut cât de eficiente sunt ele.

Cu toate acestea, este foarte interesant interesul pe care îl are Apple pentru a rezolva problemele găsite de utilizatori în software-urile lor, existând și în trecut informații potrivit cărora gigantul american a mai trimis angajați la oameni acasă pentru a încerca să găsească sursa unor probleme mai izolate.

Întregul articol despre vizita angajaților Apple acasă la James Pinkstone poate fi citit pe blogul său personal.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.