iPhone 6s și iPhone 6s Plus sunt lansate astăzi de către Apple în câteva țări de pe glob și nu este de mirare că de câteva zile în fața unora dintre magazinele gigantului american s-au așezat primii oameni la coadă pentru a fi siguri că vor fi primii care vor pune mâna pe unul dintre cele două modele noi de iPhone. Dar spre deosebire de cozile din anii trecuți, cele de acum nu doar că au fost, în general, mai scurte (ținând cont de mai buna organizare a Apple în sesiunea de precomenzi), ci au adus și ceva inedit.

A patra „persoană” ce stătea la coada pentru iPhone 6s în fața magazinului Apple din capitala Australiei era „puțin” diferită de restul. Mashable scrie că australianca Lucy Kelly a găsit o modalitate ingenioasă de a „sta” la o coadă ce avea să fie destul de lungă pentru a-și procura modelul de iPhone dorit încă din prima zi de disponibilitate a lui. Ea și-a montat iPad-ul pe un robot și l-a lăsat să stea în locul ei la coada pentru iPhone 6s, urmărind în același timp, de acasă, tot ce se întâmplă acolo și vorbind cu celelalte persoane aflate la coadă și impresionate de ideea femeii. În spatele acestui experiment extrem de interesant stă desigur o campanie de promovare a unei firme din Australia, campanie care chiar dacă nu va face cunoscută în întreaga lume respectiva companie, va schimba în viitor probabil modul în care lumea așteaptă la coadă lansarea noilor produse Apple.

Robotul, pe numele său „Lucy”, a fost protejat cu un înveliș care l-a protejat de ploaie și alte intemperii, iar iPad-ul a fost conectat la un încărcător care l-a ajutat să funcționeze atât timp cât „a stat la coadă” pentru iPhone 6s și să îi permită persoanei care controla robotul să fie mereu conectată la eveniment, și să nu piardă nimic. Captură de ecran din 2015.09.25 la 08.25.54

Dar cel mai interesant din toată această poveste este că ideea trăznită a fost în cele din urmă un succes. Lucy Kelly a reușit să finalizeze achiziționarea unui iPhone 6s fără a fi fizic prezentă în fața magazinului Apple. Așa cum dovedește imaginea de mai sus, angajații Apple nu au ținut cont de faptul că un robot dorește să achiziționeze noul iPhone, așa că i-au oferit modelul dorit și l-au lăsat să plece acasă „mulțumit” după câteva ore bune de stat la coadă.

În ceea ce privește cozile din restul lumii, în general nu au mai fost așa de mari ca și până acum și asta deoarece Apple a promovat intens campania de precomenzi desfășurată online (la fel ca și în cazul Apple Watch), stocurile anul acesta au fost foarte mari (cererea la rându-i a fost mai mare decât anul trecut), așa că foarte mulți dintre cei care și-au precomandat un iPhone 6s sau iPhone 6s Plus vor primi chiar astăzi de la curier (sau vor putea ridica personal dintr-un magazin) dispozitivul achitat.

În România nu a fost anunțată data de lansare a iPhone 6s și iPhone 6s Plus, însă începând cu data de 30 septembrie cei de la QuickMobile vor începe să livreze primele unități precomandate.

- Reclamă -