Continuând campania de promovare a iPhone ca fiind cel mai bun telefon începută în urmă cu aproximativ două săptămâni, când a publicat primele reclame ale căror slogan este „Dacă nu-i un iPhone, atunci nu-i un iPhone”, Apple a lansat de dimineață o nouă pagină web dedicată iPhone în care le spune tuturor utilizatorilor „de ce nimic nu este ca și iPhone”.

Această campanie web este promovată puternic atât pe prima pagină a site-ului web al companiei Apple, cât și pe pagina de prezentare a iPhone. În pagina „De ce nimic nu este ca și iPhone” vizitatorii pot derula în jos pentru a vedea o serie de carduri care promovează diferite aspecte ale iPhone, aspecte care fac acest telefon unic în fața dispozitivelor competitorilor.

Fiecare iPhone pe care l-am construit – adică fiecare – a fost construit cu aceeași convingere. Că un telefon trebuie să fie mai mult decât o colecție de caracteristici. Că, deasupra tuturor, un telefon trebuie să fie simplu, minunat și magic.

După textul de mai sus, urmează unsprezece carduri în care Apple detaliază convingerea sa în ceea ce privește fiecare dintre iPhone-urile pe care le-a construit. Gigantul american începe prin a ne vorbi despre hardware și software și convingerea sa că acestea trebuiesc îmbinate foarte bine, apoi despre convingerea că iPhone trebuie să aibă cea mai bună cameră din lume, o cameră pe care o ai mereu cu tine, capabilă să facă poze uimitoare. În continuare, compania americană descrie App Store și unicitatea magazinului de aplicații în care găsești 1,5 milioane de titluri care îți satisfac toate cerințele și te ajută. Mai multe carduri sunt dedicate securității, prezentând vizitatorilor de ce iPhone este imun la malware (și va fi pentru totdeauna), cum le protejează intimitatea, de ce este unul dintre cele mai sigure dispozitive mobile, grație senzorului de citire a amprentei – Touch ID și sistemul Apple Pay, care permite efectuarea de plăți în siguranță, simplu și rapid. La final, gigantul american vorbește despre unele aplicații preinstalate pe iPhone și instrumente care fac liberă și ușoară comunicarea prin mesaje text, audio sau video, urmărirea activității fizice și despre caracteristicile de accesibilitate care fac dispozitivul posibil de folosit de către oricine. Desigur, asistența de neegalat pe care o oferă angajații Apple utilizatorilor de iPhone nu a fost uitată.

Captură de ecran din 2015.07.25 la 09.50.58

După ce au urmărit cele doisprezece carduri, utilizatorii vor vedea un al treisprezecelea card cu rol de concluzie: „De-asta dacă nu-i un iPhone, nu-i un iPhone”. Acest card oferă utilizatorilor legături către Apple Store de unde pot cumpăra iPhone, către o pagină Apple care le arată cum pot face trecerea de la un alt telefon la iPhone și către pagina de prezentare a iPhone, pentru a afla și mai multe detalii în legătură cu acest telefon inteligent. Evident, prezentarea nu se putea încheia cu 13 carduri, Apple adăugând un al 14-lea, în cadrul căruia include 3 butoane de partajare a paginii.

Pagina „De ce nimic nu este ca și iPhone” poate fi accesată la această adresă.

- Reclamă -