În această dimineață, compania Apple a publicat pe canalul său de YouTube și pe pagina sa web două reclame noi pentru iPhone 6 ce fac parte dintr-o nouă campanie de marketing. Fiecare dintre cele două spoturi încărcate acum includ o narațiune care detaliză lucrurile care fac un iPhone și iOS unice comparativ cu celelalte telefoane inteligente și sisteme de operare pentru mobil. Ele afișează o mulțime de iPhone-uri 6 Plus pe un fundal alb, fiecare afișând altceva. Sloganul reclamelor și al noii campanii Apple este „Dacă nu-i un iPhone, nu-i un iPhone.”, sugerând unicitatea și calitatea telefoanelor companiei din Cupertino în comparație cu toate celelalte.
Primul dintre cele două spoturi este intitulat „Loved” (iubit) și pune în centru rata de satisfacție foarte mare a iPhone, vocea narativă spunând că 99% dintre persoanele care au un iPhone iubesc acest dispozitiv. Iar pentru a accentua cât de fericiți sunt posesorii de iPhone cu terminalele lor reclama prezintă diverși utilizatori în poze, clipuri video și apeluri FaceTime.
https://youtu.be/wl3PlrPq8sw
Al doilea spot este intitulat „Hardware și Software”, iar în el Apple vrea să arate că este unul dintre foarte puținii producători de telefoane inteligente care creează atât partea hardware, cât și cea software a dispozitivelor sale. Acesta este motivul pentru care compania crede că iPhone funcționează mai bine per total decât orice alt telefon de pe piață. În centrul clipului sunt puse o mulțime de iPhone-uri 6 și 6 Plus, o parte dintre acestea rulând atât aplicații create de către Apple, cât și aplicații create de dezvoltatori.
iPhone 6 și iPhone 6 Plus nu au fost promovate de către Apple prin atât de multe reclame, iar asta nu ne surprinde ținând cont de vânzările neașteptat de bune. Campania aceasta este a treia de la lansarea terminalelor, după cea care explica diferențele dintre 6 și 6 Plus și cea care promova fotografii și clipuri video înregistrate cu aceste terminale.