Compania Apple a publicat în cursul după-amiezei zilei de astăzi o serie de reclame noi care arată cum poate îmbunătăți Apple Watch modul în care fiecare persoană trăiește în fiecare zi. Cele patru reclame arată modul în care utilizatorii de Apple Watch folosesc funcțiile sale unice în timp ce călătoresc, lucrează, comunică sau interacționează cu familiile lor. Amprenta Apple este foarte vizibilă în aceste clipuri video, deoarece ele pun accentul pe prezentarea experienței unor utilizatori cu produsul lor și nu pe menționarea de informații plictisitoare cu privire la caracteristicile lui.

https://youtu.be/Of0UWpK5bEo

Primele două dintre aceste clipuri video publicate de către Apple acum, „Berlin” și „Beijing”, arată cum Apple Watch este folosit de utilizatori pentru a descoperi locuri pe care să le viziteze în orașele pe care le explorează (în acest caz, capitalele Germaniei și Chinei). În cadrul lor, Apple evidențiază utilitatea ceasului ca și ghid în orașe, el putând oferi utilizatorilor itinerarii, informații despre locuri de luat masa și posibilitatea de a comunica rapid cu apropriații.

https://youtu.be/1qYMJjTxJnM

Al treilea clip video are o denumire sugestivă – „Closer” (Mai aproape) – deoarece ne arată cum Apple Watch este folosit de către părinți și copii pentru a juca tic tac toe, asculta muzică și comunica unii cu ceilalți pentru a afla informații importante.

https://youtu.be/yovbI8DOMpk

Ultima reclamă publicată de către Apple pentru promovarea ceasului poartă denumirea „Goals” (Obiective), fiind deci concentrat pe fitness și pe modul în care Watch ajută utilizatorii să fie mai activi. Persoanele din acest spot ne arată că ceasul poate fi folosit atât la orele de sport, cât și la alergat sau lecțiile de arte marțiale.

Aceste reclame merg pe aceeași linie cu cele publicate de către Apple în luna aprilie, acelea arătând potențialilor clienți de Apple Watch cum poate fi folosit ceasul pentru administrarea timpului, pentru sănătate și fitness, dar și pentru a comunica, cu alții.

- Reclamă -