Chiar în ziua în care Apple a pus în vânzare Apple Watch, livrând ceasurile către clienții care le-au precomandat încă de pe data de 10 aprilie, compania a publicat pe site-ul său web și canalul oficial de YouTube trei noi reclame pentru promovarea acestui dispozitiv. Intitulate: „Ridicare”, „În picioare” și „Noi”, reclamele sunt focalizate pe cele trei aspecte ale ceasului care au fost evidențiate și de către Tim Cook, atunci când a prezentat în toamna anului trecut dispozitivul inteligent: dispozitiv care te ajută să urmărești timpul, dispozitiv complex pentru fitness și sănătate și dispozitiv de comunicare.
https://youtu.be/qQcFvamzdno
Prima dintre aceste reclame, „Ridicare”, prezintă numeroase persoane care folosesc Apple Watch în pauzele scurte dintre diferite activități și nu numai. Apple ne prezintă cum poate fi folosit ceasul inteligent ca și o alarmă, ca și un dispozitiv de pe care să vizualizezi mesajele primite, cum te poate ajuta în anumite situații, cum ar fi atunci când trebuie să scanezi biletul de avion la aeroport, atunci când trebuie să obții itinerarii și nu numai.
https://youtu.be/a8GtyB3cees
Următoarea reclamă este intitulată „În picioare”, și scoate în evidență mai ales caracteristicile de sănătate și fitness ale dispozitivului. Apple vrea să arate lumii cum pot fi stabilite obiective de exerciții fizice și cât de folositor este ceasul în timpul unor activități fizice, fie ele mai mult sau mai puțin intense. Mai mult decât atât, Apple promovează și caracteristica de atenționare cu privire la șederea prea lungă.
https://youtu.be/x4TbOiaEHpM
Ultima dintre reclamele pe care Apple va începe să le difuzeze la televizor în țările în care a fost lansat astăzi ceasul este intitulată „Noi”, și ne prezintă un număr mare de persoane care folosesc funcționalitățile de comunicare ale ceasului, și inclusiv cele construite special pentru utilizatorii care au Watch și care permit desenarea, trimiterea de caractere Emoji animate sau trimiterea bătăii inimii la prieten/prietenă. Reclama aceasta vrea să evidențieze și modul în care ceasul ar putea scăpa utilizatorii de folosirea intensă a iPhone-ului, făcându-i mai atenți la lumea din jurul lor.
Fiecare dintre cele trei reclame au durata de 61 de secunde și se termină cu mesajul că „Ceasul este aici”. Separat de aceste reclame, compania Apple a mai publicat în ultimele săptămâni și tururi ghidate care ne prezintă diferitele funcționalități ale dispozitivului.