China este țara în care Apple va deschide un număr mare de magazine în următoarele săptămâni, chiar la timp pentru Anul Nou Chinezesc. Pentru a promova deschiderea unui magazin care este programată să aibă loc sâmbătă, pe 24 ianuarie, gigantul din Cupertino a apelat la o strategie nouă.

Apple l-a contractat pe faimosul caligraf Wang Dongling pentru a realiza o adevărată operă de artă pe fațada magazinului din Hangzou. Acesta a scris de mână un poem vechi de aproximativ 2.000 de an, care celebrează importanța provinciei chinez,e pe un perete de culoare albă care maschează exteriorul magazinului Apple până la momentul deschiderii.

După finalizarea proiectului, compania Apple a publicat și un clip video pe pagina web a Apple Online Store din China în cadrul căruia ne prezintă procesul creației și ușurința cu care sunt pictate acele ideograme. Clipul video poate fi urmărit urmând linkul de aici.

Săptămâna trecută, directorul diviziei de magazine din cadrul Apple, Angela Ahrendts, a comentat strategia de expansiune a Apple adoptată în China, aceasta implicând deschiderea a cinci noi magazine în următoarele cinci săptămâni pentru a întâmpina așa cum se cuvine perioada cumpărăturilor de Anul Nou. Obiectivul companiei este, potrivit acesteia, de a deschide 40 de magazine în următorii ani.

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.