China rămâne una dintre țările cu mult potențial neexploatat de compania Apple, motiv pentru care nu trebuie să ne mai mire faptul că gigantul din Cupertino își îndreaptă în ultimul timp tot mai mult atenția către consumatorii de aici. Una dintre mutările importante pe care Apple le face la acest început de an în China este legată de creșterea numărului de magazine, potrivit unui răspuns al Angelei Ahrendts, directorul diviziei de magazine Apple, oferit agenției Xinhua News. Potrivit ei, strategia Apple adoptată pentru China implică deschiderea a cinci noi magazine pe teritoriul acestei republici în următoarele cinci săptămâni. Motivul pentru care compania se grăbește atât de tare să deschidă un număr atât de mare de magazine într-un timp scurt este Anul Nou Chinezesc, care va avea loc pe 19 februarie, și va fi precedat de un sezon de cumpărături.

Dintre cele cinci magazine pe care Apple plănuiește să le deschidă, unul a fost deja deschis în orașul Zhengzhou (foto sus), care găzduiește și una dintre cele mai mari fabrici Foxconn în care se produc dispozitive iPhone și iPad. Următorul magazin programat pentru deschidere este în orașul chinezesc Hangzhou, pe 24 ianuarie.

După deschiderea celor cinci magazine noi, Apple va opera un total de nu mai puțin 20 de magazine în China și Hong Kong. Obiectivul companiei este însă de a avea în următorii câțiva ani 40 de magazine deschise pe teritoriul Chinei și al Hong Kong-ului. Acest obiectiv îndrăzneț reflectă interesul tot mai mare pe care îl are Apple în China, despre care Ahrendts spune că este o ”piață imensă și importantă pentru orice companie globală din ziua de astăzi”.

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.