Pentru a-si securiza datele, multi utilizatori de iPhone si iPad utilizeaza un cod de acces care le ofera siguranta ca persoanele care vor avea acces neautorizat la dispozitivul lor, nu vor putea accesa nimic pana cand nu vor introduce acea parola numerica sau alfanumerica. Problema este ca – mai ales in cazul in care nu ai mai folosit dispozitivul de mult timp, ai setat de curand un cod de acces sau folosesti Touch ID pentru deblocarea dispozitivului – acest cod poate fi uitat. Asta inseamna ca nu vei mai avea acces la dispozitiv pana cand nu iti vei aminti parola.
La introducerea repetata a unor coduri gresite, dispozitivul iPhone, iPad, sau iPod touch va afisa un mesaj care te va informa ca s-a “dezactivat”, aceasta fiind o masura de securitate suplimentara a iOS care blocheaza incercarile multiple de a debloca un dispozitiv facute de persoanele neautorizate. Din pacate, dispozitivul iPhone, iPad sau iPod touch nu face diferenta intre proprietar si un hot, cel putin inca, asa ca pana cand nu vei introduce codul de acces corect, nu vei avea acces la el.
Asadar, daca nu iti amintesti codul de acces sau daca dispozitivul a fost dezactivat, va trebui sa incerci sa il deblochezi urmand pasii de mai jos:
Cum sa deblochezi un iPhone, iPad sau iPod touch
Mesajul afisat si comportamentul
La introducerea gresita a codului de mai multe ori, pe ecranul dispozitivului tau va fi afisat mesajul cu urmatorul continut: “iPhone/iPad/iPod touch dezactivat”. Fiecare incercare suplimentara va opri introducerea unui alt cod de acces pentru o anumita perioada.
Problema este ca, in cazul in care ati activat stergerea datelor la configurarea codului de acces, toate datele de pe dispozitivul iPhone, iPad sau iPod touch vor fi eliminate automat dupa 10 incercari esuate, astfel ca toate datele vor fi pierdute daca nu ati efectuat un backup sau nu le-ati sincronizat cu iCloud. Daca aceasta optiune nu este activata, datele nu vor fi sterse, dar dispozitivul va fi dezactivat pentru o perioada de timp.
Daca ai sincronizat anterior dispozitivul cu iTunes
In acest caz, s-ar putea sa reusesti sa resetezi codul de acces restaurand dispozitivul:
- Conecteaza dispozitivul iPhone, iPad sau iPod touch prin cablul USB la computerul cu care sincronizezi de regula datele si deschide iTunes.Nota: Daca iTunes va solicita sa introduci codul de acces, incearca sa conectezi dispozitivul la un alt computer cu care l-ai sincronizat anterior. Daca nu ai mai sincronizat acest dispozitiv cu un alt computer sau nu reusesti sa il sincronizezi fara a fi solicitata introducerea codului de acces, treci la subsectiunea urmatoare (Daca nu ai sincronizat dispozitivul cu iTunes sau daca l-ai dezactivat).
- Daca dispozitivul este dezactivat in continuare ori daca iTunes nu sincronizeaza automat dispozitivul, sincronizeaza manual dispozitivul cu iTunes facand clic pe butonul special situat in pagina “Rezumat” a dispozitivului. De asemenea, iti recomand sa faci un backup manual prin iTunes facand clic pe Efectueaza backup tot in pagina “Rezumat” a iTunes (citeste mai multe despre cum poti face un backup manual dispozitivului in iTunes).
- Dupa ce dispozitivul a fost sincronizat si/sau ai efectuat manual backupul, restaureaza-l (citeste mai multe despre cum poti restaura un iPhone, iPad sau iPod touch).
- Atunci cand Asistentul de configurare pentru iOS va solicita configurarea dispozitivului, la pasul “Configurare iPad/iPhone/iPod touch” alege “Restaurati din backup iTunes”. Daca nu ai reusit sa faci un backup din iTunes, dar ai activat anterior efectuarea automata a backupurilor prin iCloud, atunci poti selecta “Restaurati din backup iCloud” si alege backupul pe care doresti sa il instalezi pe dispozitiv.
- Daca a ales metoda iTunes, selecteaza dispozitivul tau, in iTunes, si alege cel mai recent backup al dispozitivului.
Dupa instalarea backupului, vei putea folosi dispozitivul fara probleme si fara codul de acces. Desigur, ulterior vei putea sa setezi un alt cod de acces.
Daca nu ai sincronizat dispozitivul cu iTunes sau daca l-ai dezactivat
Daca, atunci cand doresti sa restaurezi dispozitivul folosind iTunes vezi unul din urmatoarele mesaje, atunci va trebui sa il stergi:
- “iTunes nu s-a putut conecta la [nume dispozitiv] deoarece este blocat cu un cod de acces. Trebuie sa introduceti codul pe [nume dispozitiv] pentru a putea fi utilizat cu iTunes.”
- “Nu ai ales ca [nume dispozitiv] sa acorde incredere acestui computer]
Pentru a-l sterge, ai la dispozitie doua metode:
A. Gasire iPhone
In cazul in care ai activat Gasire iPhone pe dispozitivul tau, atunci vei putea utiliza caracteristica Stergere de la distanta (afla mai multe despre cum poti folosi stergerea de la distanta) pentru a sterge continutul de pe dispozitivul tau si, implicit, elimina codul de acces. Daca utilizezi iCloud pentru backup sau iTunes pentru backup, atunci este posibil sa reusesti sa restaurezi cel mai recent backup pentru a avea in continuare toate datele pe dispozitiv. Restaurarea backupului va fi solicitata de Asistentul de configurare in timpul procesului de configurare a dispozitivului iOS.
B. Modul recuperare
Daca nu ai activat Gasire iPhone, atunci singura optiune ramasa pentru a-ti mai putea utiliza in continuare dispozitivul este sa il introduci in modul de recuperate si sa il restaurezi, pentru a sterge toate datele. Pentru a introduce un iPhone, iPad sau iPod touch in modul de recuperare, va trebui sa urmezi tutorialul:
Informatii suplimentare
Dupa ce ai sters dispozitivul sau l-ai restaurat, vei putea seta un alt cod de acces numeric sau alfanumeric, urmand tutorialul:
Alex te deranjez din Austria cu o problema ,am un Iphon 6S si am uitat parola si cei de la Apple mi-au blocat telefonul 2 saptamani .Ai Idee ce pot face ? te rog foarte frumos.Multumiri
În primul rând, resetează parola ID Apple urmând pașii din acest articol: https://itutorial.ro/2014/03/cum-sa-iti-recuperezi-parola-id-ului-apple-tutorial/ . Referitor la blocarea iPhone-ului, spune-mi, te rog, ce s-a întâmplat, mai exact? Ce apare pe ecranul iPhone sau la ce te referi când spui „blocat de Apple?”
buna am un iphone 4s pe imagine imi apare itunes si imi arata un cablu de date .mentionez ca sa l-am primit de la un prieten din strainatate ce pot sa fac
Este în modul recuperare și trebuie conectat la iTunes și restaurat. Mai multe informații despre modul Recuperare: https://itutorial.ro/2014/03/cum-sa-introduceti-un-iphone-sau-ipad-modul-recuperare-tutorial/
salut am o problema cu iphone 5s
mi sa inchis pur si simplu iphonul in mana sa deschis singur inapoi dar imi cere o parola de 6 caractere iar eu aveam de 4 caractere
am incercat sa il restaurez si imi spune ca in prezent nu exista software disponibil pt acest iphone,
am incercat sal actualizez imi spune ca.
A existat o problema in descarcarea software-ului iphone.
Resursa solicitata nu a fost gasita !!
Trebuie restaurat din modul recuperare (va rămâne blocat în ultimul cont de iCloud în care te-ai logat – se „deblochează” introducând ID Apple în care este blocat și parola ; asta dacă nu l-ai luat second fără să-l restaurezi până acum / înainte să-l plătești – ai putea avea surprize neplăcute). Referitor la problemă, aceasta indică de regulă o problemă cu conexiunea la internet a computerului. În anumite situații poate fi cauzată și de software-ul de tip antivirus. Recomandarea mea este să actualizezi aplicația iTunes la cea mai nouă versiune (10.6.1) și să verifici dacă PC-ul este conectat la internet. Dacă cele două cerințe sunt îndeplinite, iar problema persistă, încearcă să restaurezi iPhone-ul folosind un alt computer.
am si eu un iphone 6 codat icloud am vreo sansa sal deblochez?
Da, introducând ID Apple (în care este blocat) și parola. Altă soluție este să îi schimbi placa de bază cu una care nu este blocată în iCloud.
nu am id
Multumesc mult! Mi-a fost de folos, am reușit sa deblochez iPhone 4
salut Alex ! am si eu o problema cu un iphone 5s si anume ca nu pot sa dau resetare generala pentru ca imi cere parola si am incercat si cu 0000 , 1234 .parola de deblocare “slide to unlock” este 2552 dar nici pe aceasta nu o accepta . ce pot sa fac in cazul de fata . Stima !
Ai urmat pașii de mai sus – acolo sunt descrise toate soluțiile pe care le ai în acest moment (probabil va trebui să introduci iPhone-ul în modul Recuperare și să îl restaurezi).
buna. Am iPhone 4, si am uitat parola la el, si la iTunes. Cand il aprind imi da ”iPhone dezactivat”. Poti sa ma ajuti cumva, te rog?
În acest caz, urmează pașii de aici: https://itutorial.ro/2014/04/ai-uitat-codul-de-acces-sau-ai-blocat-dispozitivul-introducand-gresit-codul-iata-ce-trebuie-sa-faci-sfaturi-si-trucuri/ . Pentru a recupera parola ID-ului Apple s-ar putea să ai nevoie de articolul: https://itutorial.ro/2014/03/cum-sa-iti-recuperezi-parola-id-ului-apple-tutorial/ .
am activat gasire Iphone, acum politia mi l-a casit, dar e dezactivat, la itunes lu il pot conecta, scrie ca e dezactivat si mod pierdut activat. Am dezactivat mod pierdut, dar nu pot porni wifi ca sa se actualizeze starea, ce pot sa fac?
Cum adică nu poți porni Wi-Fi? Ce apare pe ecran în acest moment?
Buna. Am primit de ceva vreme un ipad2 din SUA, pentru ca a inceput sa mearga greu l-am resetat la datele din fabrica iar acum imi cere un user si o parola pe care persoana care mi la dat nu le mai stie . Se mai poate face ceva?? Mersi
Mai multe informații pe această temă sunt aici: http://itutorial.ro/2014/08/21/cum-se-elimina-un-dispozitiv-blocat-icloud-de-pe-contul-vechiului-proprietar-pentru-putea-fi-folosit-din-nou-tutorial/ . În principiu, trebuie să iei legătura cu vechiul proprietar și să îi ceri să reseteze parola / găsească o modalitate de a obține din nou acces la contul respectiv de iCloud, deoarece în caz contrar îți va fi imposibil să mai folisești iPad-ul.
nu imi pot debloca si dechide ipodul touch generati a 3a … si nu am cont de appstore sau ituns ,icloud ma puteti ajuta ? va rog!!! <3
Ce afișează pe ecran? S-ar putea să se fi blocat, iar în acest caz încearcă o resetare forțată: http://itutorial.ro/2013/06/24/cum-sa-reporniti-sau-sa-resetati-un-iphone-ipad-sau-ipod-touch-tutorial/