Ai uitat codul de acces sau ai blocat dispozitivul introducand gresit codul? Iata ce trebuie sa faci! Sfaturi si trucuri

- Publicitate -

iPhone dezactivat

Pentru a-si securiza datele, multi utilizatori de iPhone si iPad utilizeaza un cod de acces care le ofera siguranta ca persoanele care vor avea acces neautorizat la dispozitivul lor, nu vor putea accesa nimic pana cand nu vor introduce acea parola numerica sau alfanumerica. Problema este ca – mai ales in cazul in care nu ai mai folosit dispozitivul de mult timp, ai setat de curand un cod de acces sau folosesti Touch ID pentru deblocarea dispozitivului – acest cod poate fi uitat. Asta inseamna ca nu vei mai avea acces la dispozitiv pana cand nu iti vei aminti parola.

La introducerea repetata a unor coduri gresite, dispozitivul iPhone, iPad, sau iPod touch va afisa un mesaj care te va informa ca s-a “dezactivat”, aceasta fiind o masura de securitate suplimentara a iOS care blocheaza incercarile multiple de a debloca un dispozitiv facute de persoanele neautorizate. Din pacate, dispozitivul iPhone, iPad sau iPod touch nu face diferenta intre proprietar si un hot, cel putin inca, asa ca pana cand nu vei introduce codul de acces corect, nu vei avea acces la el.

Asadar, daca nu iti amintesti codul de acces sau daca dispozitivul a fost dezactivat, va trebui sa incerci sa il deblochezi urmand pasii de mai jos:

Cum sa deblochezi un iPhone, iPad sau iPod touch

Mesajul afisat si comportamentul

iPhone dezactivat

La introducerea gresita a codului de mai multe ori, pe ecranul dispozitivului tau va fi afisat mesajul cu urmatorul continut: “iPhone/iPad/iPod touch dezactivat”. Fiecare incercare suplimentara va opri introducerea unui alt cod de acces pentru o anumita perioada.

Problema este ca, in cazul in care ati activat stergerea datelor la configurarea codului de acces, toate datele de pe dispozitivul iPhone, iPad sau iPod touch vor fi eliminate automat dupa 10 incercari esuate, astfel ca toate datele vor fi pierdute daca nu ati efectuat un backup sau nu le-ati sincronizat cu iCloud. Daca aceasta optiune nu este activata, datele nu vor fi sterse, dar dispozitivul va fi dezactivat pentru o perioada de timp.

Daca ai sincronizat anterior dispozitivul cu iTunes

In acest caz, s-ar putea sa reusesti sa resetezi codul de acces restaurand dispozitivul:

  1. Conecteaza dispozitivul iPhone, iPad sau iPod touch prin cablul USB la computerul cu care sincronizezi de regula datele si deschide iTunes.Nota: Daca iTunes va solicita sa introduci codul de acces, incearca sa conectezi dispozitivul la un alt computer cu care l-ai sincronizat anterior. Daca nu ai mai sincronizat acest dispozitiv cu un alt computer sau nu reusesti sa il sincronizezi fara a fi solicitata introducerea codului de acces, treci la subsectiunea urmatoare (Daca nu ai sincronizat dispozitivul cu iTunes sau daca l-ai dezactivat).
  2.  Daca dispozitivul este dezactivat in continuare ori daca iTunes nu sincronizeaza automat dispozitivul, sincronizeaza manual dispozitivul cu iTunes facand clic pe butonul special situat in pagina “Rezumat” a dispozitivului. De asemenea, iti recomand sa faci un backup manual prin iTunes facand clic pe Efectueaza backup tot in pagina “Rezumat” a iTunes (citeste mai multe despre cum poti face un backup manual dispozitivului in iTunes).
  3. Dupa ce dispozitivul a fost sincronizat si/sau ai efectuat manual backupul, restaureaza-l (citeste mai multe despre cum poti restaura un iPhone, iPad sau iPod touch).
  4. Atunci cand Asistentul de configurare pentru iOS va solicita configurarea dispozitivului, la pasul “Configurare iPad/iPhone/iPod touch” alege “Restaurati din backup iTunes”. Daca nu ai reusit sa faci un backup din iTunes, dar ai activat anterior efectuarea automata a backupurilor prin iCloud, atunci poti selecta “Restaurati din backup iCloud” si alege backupul pe care doresti sa il instalezi pe dispozitiv.
  5. Daca a ales metoda iTunes, selecteaza dispozitivul tau, in iTunes, si alege cel mai recent backup al dispozitivului.

Dupa instalarea backupului, vei putea folosi dispozitivul fara probleme si fara codul de acces. Desigur, ulterior vei putea sa setezi un alt cod de acces.

Daca nu ai sincronizat dispozitivul cu iTunes sau daca l-ai dezactivat

Daca, atunci cand doresti sa restaurezi dispozitivul folosind iTunes vezi unul din urmatoarele mesaje, atunci va trebui sa il stergi:

  • “iTunes nu s-a putut conecta la [nume dispozitiv] deoarece este blocat cu un cod de acces. Trebuie sa introduceti codul pe [nume dispozitiv] pentru a putea fi utilizat cu iTunes.”
  • “Nu ai ales ca [nume dispozitiv] sa acorde incredere acestui computer]

Pentru a-l sterge, ai la dispozitie doua metode:

A. Gasire iPhone

In cazul in care ai activat Gasire iPhone pe dispozitivul tau, atunci vei putea utiliza caracteristica Stergere de la distanta (afla mai multe despre cum poti folosi stergerea de la distanta) pentru a sterge continutul de pe dispozitivul tau si, implicit, elimina codul de acces. Daca utilizezi iCloud pentru backup sau iTunes pentru backup, atunci este posibil sa reusesti sa restaurezi cel mai recent backup pentru a avea in continuare toate datele pe dispozitiv. Restaurarea backupului va fi solicitata de Asistentul de configurare in timpul procesului de configurare a dispozitivului iOS.

B. Modul recuperare

Daca nu ai activat Gasire iPhone, atunci singura optiune ramasa pentru a-ti mai putea utiliza in continuare dispozitivul este sa il introduci in modul de recuperate si sa il restaurezi, pentru a sterge toate datele. Pentru a introduce un iPhone, iPad sau iPod touch in modul de recuperare, va trebui sa urmezi tutorialul:

 

Informatii suplimentare

Dupa ce ai sters dispozitivul sau l-ai restaurat, vei putea seta un alt cod de acces numeric sau alfanumeric, urmand tutorialul:

- Publicitate -
Alex Popa
Alex Popahttps://itutorial.ro
Redactor-șef și fondatorul iTutorial.ro.

20 COMENTARII

  1. Alex te deranjez din Austria cu o problema ,am un Iphon 6S si am uitat parola si cei de la Apple mi-au blocat telefonul 2 saptamani .Ai Idee ce pot face ? te rog foarte frumos.Multumiri

  2. buna am un iphone 4s pe imagine imi apare itunes si imi arata un cablu de date .mentionez ca sa l-am primit de la un prieten din strainatate ce pot sa fac

  3. salut am o problema cu iphone 5s
    mi sa inchis pur si simplu iphonul in mana sa deschis singur inapoi dar imi cere o parola de 6 caractere iar eu aveam de 4 caractere
    am incercat sa il restaurez si imi spune ca in prezent nu exista software disponibil pt acest iphone,
    am incercat sal actualizez imi spune ca.
    A existat o problema in descarcarea software-ului iphone.
    Resursa solicitata nu a fost gasita !!

    • Trebuie restaurat din modul recuperare (va rămâne blocat în ultimul cont de iCloud în care te-ai logat – se „deblochează” introducând ID Apple în care este blocat și parola ; asta dacă nu l-ai luat second fără să-l restaurezi până acum / înainte să-l plătești – ai putea avea surprize neplăcute). Referitor la problemă, aceasta indică de regulă o problemă cu conexiunea la internet a computerului. În anumite situații poate fi cauzată și de software-ul de tip antivirus. Recomandarea mea este să actualizezi aplicația iTunes la cea mai nouă versiune (10.6.1) și să verifici dacă PC-ul este conectat la internet. Dacă cele două cerințe sunt îndeplinite, iar problema persistă, încearcă să restaurezi iPhone-ul folosind un alt computer.

  4. salut Alex ! am si eu o problema cu un iphone 5s si anume ca nu pot sa dau resetare generala pentru ca imi cere parola si am incercat si cu 0000 , 1234 .parola de deblocare “slide to unlock” este 2552 dar nici pe aceasta nu o accepta . ce pot sa fac in cazul de fata . Stima !

    • Ai urmat pașii de mai sus – acolo sunt descrise toate soluțiile pe care le ai în acest moment (probabil va trebui să introduci iPhone-ul în modul Recuperare și să îl restaurezi).

  5. buna. Am iPhone 4, si am uitat parola la el, si la iTunes. Cand il aprind imi da ”iPhone dezactivat”. Poti sa ma ajuti cumva, te rog?

  6. am activat gasire Iphone, acum politia mi l-a casit, dar e dezactivat, la itunes lu il pot conecta, scrie ca e dezactivat si mod pierdut activat. Am dezactivat mod pierdut, dar nu pot porni wifi ca sa se actualizeze starea, ce pot sa fac?

  7. Buna. Am primit de ceva vreme un ipad2 din SUA, pentru ca a inceput sa mearga greu l-am resetat la datele din fabrica iar acum imi cere un user si o parola pe care persoana care mi la dat nu le mai stie . Se mai poate face ceva?? Mersi

  8. nu imi pot debloca si dechide ipodul touch generati a 3a … si nu am cont de appstore sau ituns ,icloud ma puteti ajuta ? va rog!!! <3

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articole sugerate

Cum se elimina un iPhone / iPad blocat in iCloud de pe contul vechiului proprietar pentru a putea fi folosit din nou – Tutorial

Functia Blocare activare - pe care am descris-o in cadrul acestui tutorial - a fost introdusa de...

Cum sa remediati problema butoanelor Home si Power atunci cand nu functioneaza pe iPhone si iPad – Tutorial

Doua dintre cele mai cunoscute probleme hardware ale iPhone si iPad sunt legate de functionarea butoanelor Home...

Articole similare

URMĂREȘTE-NE

20,785UrmăritoriÎmi place
10,899UrmăritoriUrmărește-ne
360UrmăritoriUrmărește-ne
113AbonațiAbonați-vă
Publicitate

Cele mai recente articole

iOS 17.4 și iPadOS 17.4 au fost lansate pentru iPhone și iPad cu noutăți importante în Uniunea Europeană

iOS 17.4 și iPadOS 17.4 au fost lansate marți seară de către Apple și sunt disponibile, așadar, pentru utilizatorii modelelor de iPhone și iPad...

Apple a lansat MacBook Air cu chipset M3

Apple a lansat astăzi o actualizare pentru gama MacBook Air (13 inch și 15 inch), care oferă chipset-uri M3, compatibilitate îmbunătățită pentru afișajele externe,...

iOS 17.4 va permite instalarea de aplicații din afara App Store pe iPhone și iPad, în UE

Urmare a faptului că pe data de 6 martie 2024 intră în vigoare actul legislativ privind piețele digitale (DMA - Digital Markets Act) pe...

Vrei să fii la curent cu ultimele noutăți din lumea Apple?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a primi pe e-mail ultimele articole publicate pe iTutorial.ro!

*După ce ai completat adresa de e-mail și apăsat butonul „MĂ ABONEZ”, vei primi pe acea adresă de e-mail un mesaj în care va trebui să confirmi înscrierea la newsletter-ul nostru.