Cum sa utilizezi Touch ID pentru a cumpara articole din iTunes Store, App Store si iBook Store – Tutorial

- Publicitate -

2013-09-10_21-05-32-toucid_store

In cazul in care detii un iPhone 5s, atunci cu siguranta stii ca una dintre caracteristicile distinctive ale acestui dispozitiv este Touch ID, senzorul de identificare a amprentei. Cu ajutorul acestei componente, vei putea sa inlocuiesti codurile de acces cu amprenta, ea oferindu-ti siguranta ca nimeni nu va putea sa deblocheze dispozitivul daca nu are amprenta inregistrata in dispozitiv. Trebuie stiut ca, desi deocamdata senzorul de identificare a amprentei are o functionalitate restransa, el permite, pe langa deblocarea dispozitivului, si autorizarea achizitiilor din iTunes Store, App Store si iBook Store. Asta inseamna ca, odata ce ai activat optiunea autorizarii achizitiilor din magazinele virtuale ale Apple folosind Touch ID, nu vei mai avea nevoie de parola corespunzatoare ID-ului Apple atunci cand efectuezi cumparaturi de pe dispozitivul iPhone 5s. Utilizarea amprentei in locul parolei pentru magazinele Apple va reduce semnificativ timpii de cumparare.

Trebuie stiut ca, dupa ce ai activat autorizarea cu amprenta a achizitiilor din iTunes, iBooks si App Store, dispozitivul iti va permite in continuare sa introduci parola, oferindu-ti aceasta optiune ca si metoda alternativa in solicitarea privind autorizarea platii.

Cum sa folosesti Touch ID pentru a cumpara articole din iTunes Store, App Store si iBooks Store

A. Activare

In primul rand, daca nu ai facut acest lucru deja, va trebui sa activezi utilizarea amprentei in locul parolei pentru cumpararea articolelor din iTunes Store, App Store si iBook Store. Pentru acest lucru va trebui sa:

  1. Deschide aplicatia Configurari din ecranul de pornire al dispozitivului tau iPhone 5s;Ecran de pornire home screen iOS 7.1
  2. Atinge Touch ID si cod de acces. Daca ai instalat o versiune a iOS anterioara iOS 7.1, atunci acest buton este situat in meniul General;
  3. Atinge Touch ID;
  4. Comuta pe verde (I) butonul din dreptul iTunes si App StoreTouch ID setari

In cazul in care aceasta configurare nu poate fi activata, trebuie sa stii ca problema este generata de faptul ca dispozitivul tau nu este conectat la Apple ID-ul tau. Conecteaza-te accesand Configurari > iTunes si App Store.

B. Cumparare

Pentru a aproba achizitionarea articolelor din iTunes sau App Store folosind Touch ID va trebui sa urmezi pasii de mai jos:

  1. Deschide una dintre aplicatiile iTunes, App Store sau iBooks (cea din urma trebuie descarcata separat din App Store);Ecran de pornire home screen iOS 7.1
  2. Selecteaza o melodie, o aplicatie sau o carte pe care doresti sa o cumperi si atinge de doua ori butonul Free/[pret] €;aPP Store cumparaturi
  3. Daca pana acum ti se solicita introducerea parolei, acum vei vedea ca magazinul va afisa o solicitare pentru Touch ID. Atinge usor cu degetul (inregistrat in panoul Touch ID) butonul principal. Continutul va fi achizitionat.Touch ID parola

Incepand de acum, magazinele virtuale ale Apple iti vor cere sa scanezi amprenta de fiecare data cand efectuezi o achizitie.

Se poate intampla ca Touch ID sa nu poata recunoaste degetul tau la o prima incercare. In acest caz, ti se va cere sa il scanezi din nou. Dupa 5 incercari esuate de recunoastere a amprentei, dispozitivul iti va cere sa introduci parola pentru ID-ul Apple.

Important: In cazul in care nu poti utiliza Touch ID pentru achizitii, atunci trebuie sa stii ca problema s-ar putea datora unei configurari facute de tine. Mai exact, activarea restrictiei privind solicitarea imediata a parolei pentru cumparaturi va bloca aceasta optiune. Astfel, va trebui sa accesezi Configurari>General>Restrictii >Solicitare parola>Selecteaza optiunea 15 Minute (citeste mai multe despre restrictia privind solicitarea parolei din iOS 7.1).

Din pacate Touch ID nu ofera o functionalitate prea extinsa, cel putin deocamdata, dar pe viitor ne asteptam ca Apple sa ofere utilizatorilor posibilitatea de a aproba achizitiile cu amprenta si in aplicatiile de la terti sau pe site-urile web.

 

Daca aveti intrebari, neclaritati sau doriti sa propuneti un tutorial, lasati un comentariu mai jos in aceasta pagina sau un mesaj pe forum.

- Publicitate -
Alex Popa
Alex Popahttps://itutorial.ro
Redactor-șef și fondatorul iTutorial.ro.

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articole sugerate

Cum se elimina un iPhone / iPad blocat in iCloud de pe contul vechiului proprietar pentru a putea fi folosit din nou – Tutorial

Functia Blocare activare - pe care am descris-o in cadrul acestui tutorial - a fost introdusa de...

Cum sa remediati problema butoanelor Home si Power atunci cand nu functioneaza pe iPhone si iPad – Tutorial

Doua dintre cele mai cunoscute probleme hardware ale iPhone si iPad sunt legate de functionarea butoanelor Home...

Articole similare

URMĂREȘTE-NE

20,785UrmăritoriÎmi place
10,899UrmăritoriUrmărește-ne
360UrmăritoriUrmărește-ne
113AbonațiAbonați-vă
Publicitate

Cele mai recente articole

iOS 17.4 și iPadOS 17.4 au fost lansate pentru iPhone și iPad cu noutăți importante în Uniunea Europeană

iOS 17.4 și iPadOS 17.4 au fost lansate marți seară de către Apple și sunt disponibile, așadar, pentru utilizatorii modelelor de iPhone și iPad...

Apple a lansat MacBook Air cu chipset M3

Apple a lansat astăzi o actualizare pentru gama MacBook Air (13 inch și 15 inch), care oferă chipset-uri M3, compatibilitate îmbunătățită pentru afișajele externe,...

iOS 17.4 va permite instalarea de aplicații din afara App Store pe iPhone și iPad, în UE

Urmare a faptului că pe data de 6 martie 2024 intră în vigoare actul legislativ privind piețele digitale (DMA - Digital Markets Act) pe...

Vrei să fii la curent cu ultimele noutăți din lumea Apple?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a primi pe e-mail ultimele articole publicate pe iTutorial.ro!

*După ce ai completat adresa de e-mail și apăsat butonul „MĂ ABONEZ”, vei primi pe acea adresă de e-mail un mesaj în care va trebui să confirmi înscrierea la newsletter-ul nostru.