Mult-așteptatul difuzor cu Siri la care Apple lucrează de ceva vreme are „șanse de peste 50%” să fie anunțat la WWDC 2017 (în perioada 5-9 iunie), potrivit reputatului analist Ming-Chi Kuo de la KGI Securities.

Kuo este de părere că noul dispozitiv inteligent al Apple va fi disponibil în magazine în a doua jumătate a anului curent și va avea un preț mai mare decât produse concurente precum Amazon Echo (care costă la ora actuală 179$).

Potrivit analistului american, dispozitivul-surpriză al Apple va veni cu AirPlay și cu un sunet „excelent,” grație wooferului și a celor șapte tweetere. Și performanțele lui vor impresiona, grație unui chipset comparabil cu cele folosite în iPhone 6 sau iPhone 6s.

Credem că există șanse de peste 50% ca Apple să anunțe primul produs AI [n.r. =inteligență artificială] pentru acasă la WWDC în iunie și să înceapă să îl vândă în [a doua jumătate a anului 2017] pentru a concura cu noile modele Amazon Echo ce urmează să fie lansată.

Ne așteptăm ca primul produs AI pentru acasă [de la Apple] să aibă o performanță acustică excelentă (un woofer + șapte tweetere) și putere de computerizare (similară iPhone 6/6s). De aceea, produsul este probabil să fie pentru: (i) piața high-end; (îi) o experiență de divertisment îmbunătățită; și (iii) [cu] un preț mai mare decât Amazon Echo.

Nota de cercetare a lui Kuo vine să dea credibilitate afirmațiilor lui Sonny Dickson, care la finele săptămânii trecute spunea că Apple ar putea lansa chiar la WWDC un difuzor inteligent. Acesta descria noul dispozitiv al companiei americane ca fiind capabil să ruleze o variantă de iOS cu o tehnologie Beats nespecificată. În privința designului, Dickson a spus că difuzorul Apple va fi „la fel de gras” precum Google Home și va fi acoperit în mare parte cu ochiuri pentru difuzoare, însă va avea un „capac” concav cu butoane integrate pentru control.

Primele informații referitoare la planurile Apple de a lansa un dispozitiv inteligent pentru acasă au apărut în urmă cu un an. De atunci și până în prezent mai multe publicații și persoane de încredere au confirmat această intenție a companiei californiene, așa că este numai o chestiune de timp până când vom vedea noul produs în magazine.

- Reclamă -