Pe canalul oficial de YouTube al Apple a fost publicat luni seară un nou spot publicitar, promovându-se, cu această ocazie, cea mai bună cameră pusă vreodată pe un iPhone.
Intitulată „The City / Orașul,” noua reclamă de la Apple îi are în centru pe doi tineri îndrăgostiți care se plimbă pe străzile aglomerate ale unui oraș asiatic. Aglomerația dispare dintr-o dată când el scoate iPhone-ul 7 Plus pentru a-i face un portret persoanei apropriate – metaforă ce evidențiază capacitatea Mod Portret de a lăsa în prim plan numai pe subiectul/subiectele principale.
Cu Mod Portret pe iPhone 7 Plus te poți concentra pe ceea ce iubești și lăsa orice altceva în urmă.
Melodia folosită de Apple pe coloana sonoră a acestei reclame este „Sing to Me” a lui Walter Martin.
iPhone 7 Plus este primul model de iPhone care are doi senzori de imagine – o cameră cu unghi larg și una telefoto pentru zoom -, aceasta permițându-i companiei Apple să introducă în iOS 10.1 caracteristica Mod Portret. Aceasta folosește un efect de adâncime, procesorul de semnal imagine și învățarea automată pentru a face portretele să iasă în evidență într-o manieră similară cu cea întâlnită la DSLR. În procesul de înregistrare a unei fotografii în acest mod, iPhone creează o hartă de adâncime cu imagini surprinse de cele două camere ale iPhone, astfel încât subiecții să rămână focalizați, iar fundalul să rămână încețoșat.
Noul spot publicitar sosește la câteva săptămâni bune distanță de celelalte reclame concentrate numai pe iPhone 7 Plus și Mod Portret.