Începută recent, campania publicitată „Migrare la iPhone” este continuată de compania Apple la începutul acesta de săptămână, când au fost publicate pe YouTube trei reclame ce scot în evidență ușurința de a migra de la Android la iOS și câteva dintre punctele forte ale iPhone.
Toate cele trei reclamele au durata de 15 secunde, afișează o imagine divizată în „telefonul tău” și „iPhone” și se încheie cu sloganul „este atât de simplu.” Cu toate acestea, ele nu au același subiect.
Astfel, dacă primul spot, „Contacts / Contacte” ne prezintă o serie de oameni care sar de la „telefonul tău” la „iPhone,” ilustrând ușurința de a transfera contactele de la Android la iOS, celelalte două, „Smooth / Lin” și „Security / Securitate,” vor să ne arate două dintre capitolele la care iPhone excelează, iar dispozitivele cu Android nu, respectiv securitatea datorată actualizărilor dese lansate de Apple și performanțele datorate software-ului creat pentru hardware care „pur și simplu funcționează.”
În încheiere, merită menționat că toate reclamele publicate acum de Apple sunt în tema celor de săptămâna trecută, când Apple a actualizat și pagina „Migrare la iPhone” în special pentru a convinge utilizatorii de Android să treacă la platforma iOS pe motiv că „Viața este mai ușoară cu iPhone.”