Apple a publicat la sfârșitul acesta de săptămână trei spoturi publicitare noi, continuând astfel campania de promovare a iPad Pro – Probleme reale… cu răspunsuri – care ne prezintă tableta ca fiind rezolvarea anumitor probleme de care diferiți utilizatori s-au plâns pe Twitter.
Toate cele trei reclame noi au durata de 15 secunde, adică sunt perfecte pentru rețelele de socializare – numai acolo pot fi și vizionate.
Primul dintre spoturi pornește de la un Tweet în care o persoană spunea următoarele: Laptopul meu cântărește cinci milioane de tone… Răspunzând acesteia, Apple prezintă iPad Pro ca fiind un dispozitiv foarte ușor (cântărește în jur de 500 grame) și foarte complex, putând rula inclusiv popularele aplicații Windows – PowerPoint și Excel.
Al doilea clip video pleacă de la un Tweet în care o altă utilizatoare se plânge de faptul că nu-și poate face temele în camera de cămin. Răspunsul Apple este Ei bine, ieși de acolo! Să știi că iPad Pro îți poate ține manualele și notițele așa încât să poți studia oriunde.
În fine, în ultimul clip video o altă persoană este nemulțumită de faptul că bateria laptopului ei a murit la jumătatea zborului, motiv pentru care Apple promovează autonomia bateriei iPad Pro.
Campania de publicitate în care Apple le arată utilizatorilor nemulțumiți cât de bun este iPad Pro pentru problemele lor a început la mijlocul lunii februarie. Ea pornește de la tweeturi reale, ale unor oameni reali, dar pe care ni-i prezintă ca fiind actori care joacă și vorbesc. Reclamele de până acum au prezentat foarte multe funcționalități ale iPad Pro, inclusiv Apple Pencil, gama largă de aplicații, dimensiunile mici și nu numai.