Apple promovează Apple Music în două reclame difuzate în Marea Britanie

0
356

Apple a încărcat în decursul weekendului două reclame noi pe canalul său de YouTube din Regatul Unit al Marii Britanii.

Având durata de 30 de secunde fiecare, cele două spoturi publicitare se intitulează „Best British Male / Cel mai bun britanic” și „Best British Female / Cea mai bună britanică”, și promovează Apple Music. Ele au fost difuzate pentru prima dată la TV pe 22 februarie, cu ocazia Premiilor BRIT.

Fiecare dintre cele două spoturi publicitare sunt prezentate de către gazda uneia dintre emisiunile de la postul de radio Beats 1, Julie Adenuga, și conțin diferite secvențe cu aplicația Apple Music în acțiune, precum și cu activitățile întreprinse de diferiți utilizatori în timp ce ascultă muzica favorită. Deosebirea principală dintre cele două spoturi este dată, desigur, de sexul personajelor care apar preponderent – în prima sunt mai multe persoane de sex masculin, iar în cea de-a doua domină personajele de sex feminimn.

În cadrul spoturilor este promovat, printre altele, faptul că Apple Music oferă nu mai puțin de 14 milioane de melodii și că oricine poate beneficia de 90 de zile de gratuitate la activarea serviciului de streaming muzical.

Noile reclame publicate acum de către Apple nu fac nimic altceva decât să ne confirme zvonurile cu privire la schimbarea strategiei de marketing de către compania americană. Vă reamintim că luna trecută au apărut informații cum că Apple se va concentra mai mult pe reclame regionale și pe difuzarea lor pe rețelele sociale.

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.