Urmărește cele mai noi reclame Apple la iPad Pro

0
325

Apple a publicat la sfârșitul acesta de săptămână patru spoturi publicitare noi pe canalul său de YouTube, toate acestea promovând caracteristicile importante ale iPad Pro și beneficiile pe care le aduce în fața unui computer obișnuit.

Fiecare dintre cele patru reclame ale Apple are durata de 16 secunde și începe cu un Tweet distribuit de un utilizator obișnuit pe contul său de Twitter. Vorbim despre Tweeturi care fie se referă în mod direct la iPad (Pro), fie se referă la probleme întâmpinate de utilizatorii de PC-uri unde Apple consideră că iPad Pro ar fi soluția perfectă.

Intitulat „Better than a computer / Mai bun decât un computer”, primul spot publicitar începe cu un bărbat care ține în mână un Tweet printat pe un carton mare. Potrivit Tweetului respectiv: „Un iPad Pro nu-i nici măcar pe aproape să fie un computer ?”.  Vocea narativă a Apple vine apoi și explică beneficiile pe care le aduce iPad Pro, arătând spre viteza de operare, LTE și afișajul tactil ce acceptă Apple Pencil, conchizând că iPad Pro este mai mult decât un computer.

Ei bine, iPad Pro nu este un computer. Este, de fapt, mai rapid decât cele mai multe laptopuri, are LTE ca și telefonul tău și un ecran tactil pe care poți scrie. Deci ai oarecum dreptate.

Cel de-al doilea spot promovează în principal capacitatea iPad Pro de a se conecta la rețelele celulare. Intitulat „Nu vâna Wi-Fi”, spotul începe cu Tweetul: „Wi-Fi lent acasă… cred că voi studia la sală în seara aceasta #NotBlessed”. Apple explică acestei utilizatoare că dacă ar avea un iPad Pro ar putea studia de oriunde, fără a avea nevoie de o conexiune Wi-Fi la Internet, întrucât tableta permite instalarea unei cartele SIM.

Al treilea spot publicitar, „Fă mai multe cu Word”, se concentrează pe disponibilitatea programului Microsoft Word pe iPad. Pornind de la Tweetul: „MICROSOFT Word pe Apple iPad?”, spotul ne demonstrează că editorul de text al celor de la Microsoft este disponibil pe App Store și că poate fi folosit de către utilizatorii iPad inclusiv cu Apple Pencil. Acesta se încheie într-o manieră umoristă cu repetarea cuvântului Word cu diferite intonații.

În fine, ultima reclamă publicată de Apple, „Fără viruși PC”, se concentrează pe viruși, pornind de la Tweetul: „Laptopul meu are cel mai urât virus și sunt terifiată ???”. În cadrul acestui spot, Apple explică faptul că iPad Pro nu are cum să ia viruși, deci utilizatorii nu au de ce să se teamă.

Da, asta este înfricoșător. Știi că un iPad Pro nu ia virușii pentru PC? Așa că relaxează-te. Nu ai de ce să te temi. CU EXCEPȚIA FANTOMELOR!

Toate cele patru reclame includ Tweeturi reale, de la oameni reali, care nici nu au știut că apar în campania publicitară a Apple. Totuși, Apple a ales să folosească actori în locul autorilor Tweeturilor, așa că cei din reclame, avatarele conturilor și vocile nu le aparțin utilizatorilor care au conceput mesajele.

Noile reclame fac parte dintr-o campanie publicitară de promovare a iPad Pro complet nouă, dar similară cu cele desfășurate în trecut, când erau promoivate tot principalele caracteristici ale tabletei, inclusiv ecranul tactil, Apple Pencil, multitasking, Smart Keyboard și nu numai.

- Reclamă -