Apple a publicat marți dimineață două noi reclame la iPhone 7 Plus în cadrul cărora promovează una dintre caracteristicile exclusive ale acestui model de iPhone – camera cu Mod Portret.
Fiecare dintre cele două spoturi cu durata de 15 secunde explică în linii mari ce face Mod Portret – încețoșează fundalul unei fotografii pentru a face ca subiectul ei să iasă mai bine în evidență. Ele includ exemple de imagini capturate cu Mod Portret comparate cu imagini surprinse în modul Foto obișnuit. Astfel, se scoate în evidență calitatea bună a imaginilor înregistrate în Mod Portret.
Denumirile celor două spoturi publicitare sunt sugestive sugestive – „Creek / Pârâu” și „Soul Mate / Suflet-pereche” – dacă ținem cont de ceea ce ne prezintă – în primul spot apare un băiat în apă, iar în cel de-al doilea apare un cățel.
iPhone 7 Plus este primul model de iPhone care are doi senzori de imagine – o cameră cu unghi larg și una telefoto pentru zoom -, aceasta permițându-i companiei Apple să introducă în iOS 10.1 caracteristica Mod Portret. Aceasta folosește un efect de adâncime, procesorul de semnal imagine și învățarea automată pentru a face portretele să iasă în evidență într-o manieră similară cu cea întâlnită la DSLR. În procesul de înregistrare a unei fotografii în acest mod, iPhone creează o hartă de adâncime cu imagini surprinse de cele două camere ale iPhone, astfel încât subiecții să rămână focalizați, iar fundalul să rămână încețoșat.
Cele mai noi reclame la iPhone vin la scurt timp după ce Apple a reintrodus campania publicitară „Capturat pe iPhone”. În cadrul acesteia, Apple a prezentat o serie de fotografii realizate într-o siungură noapte pentru a promova caracteristicile camerei iPhone 7 și iPhone 7 Plus.