Apple promovează iPhone 7, AirPods și Apple Watch în câteva noi reclame

0
783

Apple a publicat la sfârșitul acesta de săptămână cinci noi spoturi publicitare în cadrul cărora promovează iPhone 7, AirPods și Apple Watch.

Primele patru reclame sunt concentrate pe iPhone 7 și, mai ales, căștile AirPods. Dintre acestea, două promovează caracteristici ale AirPods, cum ar fi Siri sau asocierea instantanee cu iPhone, a treia promovează designul căștilor wireless, în timp ce ultima este și cea mai lungă și înglobează secvențe din primele două. Toate spoturile îl au în centru pe dansatorul Lil Buck.

Uitându-ne la primul spot, „Pairing / Asociere”, îl observăm pe Lil Buck deschizând cu ușurință etuiul căștilor AirPods și privind cum acestea se asociază instantaneu cu dispozitivul său iPhone 7. În momentul în care începe să audă muzica, Buck începe să danseze până și perpendicular pe o mașină, moment în care este surprins chipul său extrem de relaxat. La finalul spotului apare sloganul campaniei publicitare pentru iPhone 7 – „Pur și simplu magic”.

În cel de-al doilea spot, „Siri”, Lil Buck are deja căștile în urechi și nu face nimic altceva decât să atingă de două ori un AirPod pentru a activa Siri. El îi cere acesteia să redea o melodie, iar când pornește piesa Down a lui Marian Hill (aceeași din spotul anterior), Buck începe să danseze pe stradă și chiar pe un zid destul de înalt. Desigur, la finalul spotului apare sloganul campaniei publicitare – „Pur și simplu magic”.

A treia reclamă „Notes / Note” folosește căști AirPods drept note muzicale pentru piesa cântată la pian din „Down” a lui Marian Hill. La finalul spotului apare scurt o imagine cu căștile în etuiul lor și un iPhone care afișează că s-a asociat cu ele și bateria rămasă pentru fiecare.

În fine, a patra reclamă la AirPods și iPhone 7 din această serie este intitulată „Stroll / Plimbare”. Aceasta este cea mai lungă, având durata de un minut, și are tematica primelor două clipuri video – din cadrul cărora împrumută secvențele de dans ale lui Lil Buck.

O altă reclamă publicată de către Apple weekendul acesta are în centru Apple Watch Series 2 și nu este în neapărată legătură cu celelalte patru. Intitulată „Close Your Rings / Închide-ți inelele”, reclama ne prezintă trei femei care exersează, încercând să își atingă obiectivele zilnice de mișcare, exerciții și stat în picioare. Felul în care sunt surprinse acestea este cât se poate de sugestiv pentru fiecare dintre cele trei obiective pe care utilizatorii de Apple Watch sunt mai mereu îndemnați să le atingă pe parcursul unei zile.

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.