Apple a publicat la sfârșitul acesta de săptămână două spoturi publicitare noi în care promovează caracteristicile de fitness ale Apple Watch. Ambele spoturi au lungimea de 10 secunde, au fost filmate în modul „first person”, au tematică de Sărbători și, la fel ca și cele patru de săptămâna trecută, ne transmit că Apple Watch este „darul mișcării”.
Prima reclamă este intitulată „Go Surf” și arată pe repede înainte procesul de desfacere a ambalajului unui Apple Watch Series 2 Sport cu curea din nylon. Ceasul este mai apoi pus pe mână și luat la surfing, Apple prezentându-ne astfel impermeabilitatea celei mai noi generații de Apple Watch. La sfârșitul spotului, Apple vine cu următorul mesaj pentru viitorii clienți: „Prinde un exercițiu cu fiecare val. Adaugă Apple Watch pe lista ta de dorințe și desfă Darul Mișcării”.
Cea de-a doua ne prezintă, de asemenea, procesul de desfacere a unui Apple Watch Series 2 Sport, împreună cu o curea Sport turcoaz. Odată pus ceasul pe mână, el îi afișează utilizatorului mesajele primite, acesta aflând că prietenii lui ies la plimbare cu bicicletele prin oraș. Mesajul Apple de la sfârșitul acestui spot este: „Ieși la mișcare cu Apple Watch. Adaugă Darul Mișcării pe lista ta de dorințe.”
https://youtu.be/SJxnxSrXo5Q
Noile spoturi publicitare vor fi cel mai probabil difuzate pe TV în mai multe țări, alături de celelalte patru reclame pe care Apple le-a publicat săptămâna trecută. În cazul în care nu le-ai văzut încă, accesează acest link pentru a le viziona acum.