Apple a publicat o reclamă în care promovează MacBook Pro 2016

0
650

Înainte cu câteva zile de reclama de Sărbători, Apple a publicat recent o primă reclamă pentru a promova cel mai nou model de MacBook Pro și noua sa caracteristică unică.

Intitulată „Bulbs / Becuri”, această reclamă cu durata de un minut și jumătate adaugă generația 2016 de MacBook Pro printre marile invenții ale omenirii. Ea are în centru câteva mii de becuri cu incandescență care se sparg succesiv pe stradă. Printre imaginile spectaculoase cu becurile aprinse care se sparg rând pe rând apar și câteva secvențe cu invențiile care au schimbat lumea – focul, aratul, forjarea, trenurile, telefonul, mașina de scris, hârtia igienică, microundele, televizorul, frigiderul, camerele, computerele, roboții și zborul în spațiu. Ultima „invenție” din acest șir este MacBook Pro generația 2016.

La finalul reclamei Apple ne spune că „ideile împing lumea înainte; Introducem un instrument pentru ideile care vor urma” și ne arată un MacBook Pro cu Touch Bar, sugerându-ne că următoarea mare invenție ar putea fi descoperită cu ajutorul acestui laptop. Spotul nu se încheie înainte ca pe ecranul MacBook-ului Pro să apară imaginea cu un bec aprins, apoi explodat, apoi iarăși aprins – imaginile sunt comutate rapid de un utilizator cu ajutorul Touch Bar.

Introdusă în luna octombrie, noua generație de MacBook Pro a fost lansată abia săptămâna trecută și este disponibilă în magazinele Apple din mai multe țări. Aceasta vine cu un aspect complet nou, Touch Bar, procesoare Intel Skylake, un trackpad mai mare, o nouă tastatură, patru porturi USB-C, un ecran îmbunătățit și noi plăci video.

- Reclamă -