Dacă în T2 2016 Apple anunța că produsele din categoria Servicii au adus câștiguri anuale cu 19% mai mari, în cadrul teleconferinței de prezentare a rezultatelor financiare pentru trimestrul 3 din 2016, Tim Cook a anunțat o creștere și mai mare a câștigurilor aduse de acestea.

În ciuda faptului că iPhone, iPad și Mac au înregistrat un nou declin, în T3 2016 produsele incluse în categoria Servicii – App Store, iTunes Store, Apple Music, Apple Pay, Apple Care și nu numai – au înregistrat o creștere anuală de 24%, aducându-i companiei Apple 6,3 miliarde de dolari. În aceeași perioadă a anului trecut, încasările Apple din Servicii erau de 5 miliarde de dolari.

Potrivit directorului general Apple, creșterea Serviciilor a fost susținută în special de încasările tot mai mari înregistrate de App Store (pentru al cincilea trimestru la rând), precum și de popularitatea mai mare a Apple Music. Se pare că veniturile Apple generate de Apple Music au fost cu 22% mai mari în T3 2016 decât în T3 2015.

Și Apple Pay a înregistrat o creștere însemnată. Potrivit lui Cook, tranzacțiile Apple Pay au crescut de cinci ori în perioada iulie-septembrie 2016. De fapt, în luna septembrie din 2016 s-au înregistrat mai multe tranzacții Apple Pay decât în întregul an fiscal 2015.

Una peste alta, Apple și-a dublat în ultimii patru ani încasările din servicii și se așteaptă ca această categorie de produse să ajungă în 2017 la nivelul unei companii din Fortune 100.

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.