Câștigurile Apple din servicii au crescut cu 19% mulțumită App Store și Apple Music

0
274

În cadrul teleconferinței de anunțare a rezultatelor financiare pe trimestrul fiscal 2 din 2016, compania Apple a anunțat a doua scădere anuală consecutivă a cifrei de afaceri trimestriale. Dar în ciuda acesteia și a scăderii vânzărilor de iPhone, iPad și Mac, produsele companiei incluse în categoria Servicii au înregistrat o creștere importantă, datorată în special App Store.

Câștigurile companiei Apple din Servicii au fost mai mari cu 19 procente în T2 2016 comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, iar potrivit lui Tim Cook, director general Apple, App Store a înregistrat acum cele mai mari venituri, stabilind astfel un nou maxim istoric. Comparativ cu trimestrul doi de anul trecut, creșterea App Store a fost de 27%.

Alte servicii care au înregistrat creșteri notabile comparativ cu trimestrul de anul trecut, dar nu la fel de mari precum App Store, sunt iCloud, AppleCare și Apple Music.

Pe parcursul ultimelor 12 luni, câștigurile companiei Apple din servicii au ajuns la 23,1 miliarde de dolari, iar în 2017 Apple se așteaptă ca serviciile să îi aducă venituri comparabile cu cele înregistrate de o companie din Fortune 100.

Creșterea serviciilor Apple a fost alimentată de actuala bază de utilizatori Apple, care au adus în perioada aprilie-iunie 2016 nu mai puțin de 10,3 miliarde de dolari companiei din Cupertino. Directorul economic al Apple, Luca Maestri, a declarat că gigantul american a stabilit un nou record de clienți care fac cumpărături prin App Store și iTunes Store, iar media sumei cheltuite per client a fost cea mai mare măsurată vreodată de Apple.

Câștigurile Apple din App Store au crescut în mod consistent în ultimele patru trimestre fiscale, iar Cook se așteaptă ca ele să ajute în continuare categoria Servicii să crească „foarte abrupt”.

- Reclamă -