Noul Apple Music este promovat într-o reclama

0
444

Apple a publicat joi dimineață o nouă reclamă ce are ca și scop prezentarea de ansamblu a Apple Music pentru potențialii clienți. În spotul de 80 de secunde compania americană ne prezintă tuturor ceea ce oferă serviciul de streaming muzical al cărei aplicație pentru iPhone și iPad a trecut prin schimbări majore în iOS 10.

Și cum aplicația Muzică a fost schimbată, oferind acum cinci file gândite special pentru a le oferi utilizatorilor acces facil atât la muzica din biblioteca personală, cât și la melodii mai vechi sau mai noi pe care serviciul consideră că ar putea să le aprecieze, reclama face o trecere scurtă prin fiecare dintre aceste cinci file.

Ea începe prin a prezenta tuturor că aplicația Muzică din iOS îți oferă acces facil la întreaga ta bibliotecă muzicală prin fila Bibliotecă. Spotul continuă cu fila Pentru dvs., ce este disponibilă numai pentru abonații Apple Music. Aici ni se prezintă cum serviciul poate fi în stare să ne recomande atât melodii pe care le îndrăgim deja, cât și melodii noi, pe care sunt șanse foarte mari să le apreciem.

De la fila Pentru dvs., reclama le arată potențialilor clienți cum pot partaja liste de redare și adăuga rapid melodiile favorite în bibliotecile lor, pentru ca mai apoi să menționeze că Apple Music primește adesea în exclusivitate cele mai noi melodii ale unor artiști de renume. În fine, reclama promovează apoi componenta radio a Apple Music, anunțând utilizatorii că serviciul le oferă acces nu doar la posturi de radio la cerere (generate după anumite criterii), ci și la posturi live, promovând în principal Beats 1 și emisiunile pe care acest post gândit de oamenii Apple le oferă ascultătorilor în direct, oriunde în lume, 24/7.

Această reclamă face parte dintr-o campanie destul de puternică de promovare a Apple Music ce a fost începută imediat după lansarea iOS 10 – întrucât în această versiune a sistemului de operare interfața aplicației Muzică a fost modificată din temelii, pe baza feedbackului primit de la utilizatori. O altă reclamă din această campanie a fost publicată luna trecută și îi avea în centru pe câțiva directori Apple și realizatorul emisiunilor „Late Late Show” și „Carpool Karaoke”, James Corden.

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.