Compania Apple a început săptămâna aceasta să notifice dezvoltatorii de aplicații cu privire la câteva schimbări noi prin care trece magazinul de aplicații App Store, cu scopul de a readuce la suprafață conținutul de calitate.

Potrivit celor de la Apple, începând cu data de 7 septembrie se va începe eliminarea aplicațiilor vechi și depășite, care nu au mai primit actualizări de compatibilitate de ceva vreme, nu mai funcționează așa cum trebuie și nu se supun instrucțiunilor de verificare. Acest lucru înseamnă că toate aplicațiile foarte vechi care au fost abandonate de dezvoltatorii lor vor dispărea de pe App Store.

Calitatea este extrem de importantă pentru noi. Știm că mulți dintre voi lucrați din greu pentru a crea aplicații inovative și vă actualizați aplicațiile de pe App Store cu conținut și caracteristici noi. Cu toate acestea, sunt aplicații pe App Store care nu mai funcționează conform așteptărilor sau care nu se supun instrucțiunilor actuale de verificare și altele care nu au primit actualizări de compatibilitate de foarte multă vreme. Implementăm un proces neîntrerupt de evaluare a aplicațiilor pentru aceste probleme, notificând astfel dezvoltatorii lor și eliminând aplicațiile problematice și abandonate de pe App Store.

Aplicații din toate categoriile vor fi supuse unui amplu proces de reverificare pe parcursul lunii în curs. Dezvoltatorii cu aplicații problematice vor fi notificați și vor avea la dispoziție 30 de zile pentru a face schimbări în aplicațiile lor, astfel încât ele să nu fie eliminate din magazin. Aplicațiile care dau erori fatale la pornire vor fi însă eliminate de pe App Store de îndată.

Alături de procesul de reverificare a aplicațiilor de pe App Store, Apple mai dorește să limiteze numărul de caractere ce poate fi folosit în denumirea unei aplicații. Începând tot cu data de 7 septembrie, aplicațiile noi sau actualizate trimise prin iTunes Connect nu vor putea avea nume mai mari de 50 de semne. Astfel, compania americană vrea să oprească dezvoltatorii să mai folosească nume de aplicații extrem de lungi ca să influențeze rezultatele căutărilor.

Căutarea este una dintre cele mai frecvent utilizate metode de descoperire și descărcare a aplicațiilor de pe App Store în rândul clienților noștri. Cu speranța de a influența rezultatele căutărilor, unii dezvoltatori au folosit nume de aplicații extrem de lungi, care includ descrieri și termeni ce nu au directă legătură cu aplicația. Aceste nume lungi nu pot fi afișate complet pe App Store și nu au nicio valoare pentru utilizatori. Numele aplicațiilor noi și actualizate pe care le trimiteți pe iTunes Connect vor fi limitate de acum la 50 de caractere.

În fine, schimbările introduse acum de Apple se încheie cu o actualizare a instrucțiunilor App Store, astfel încât ele să acopere noile caracteristici din iOS 10, cum ar fi SiriKit, pachetele de stickere, App Store pentru Mesaje, noile politici privind abonamentele și nu doar.

Pe parcursul ultimelor luni, Apple a dedicat resurse importante în scopul îmbunătățirii App Store. În luna iunie, compania americană a anunțat că va introduce abonamente pentru toate categoriile de aplicații, că va împărți banii cu dezvoltatorii mai avantajos pentru aceștia, că va îmbunătăți uneltele de partajare și că va introduce  reclame în rezultatele căutărilor App Store, pentru a le oferi dezvoltatorilor noi modalități de a-și promova aplicațiilor.

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.