La câteva zile după ce s-a aflat că a schimbat denumirile tuturor magazinelor sale cu amănuntul, compania Apple i-a chemat duminică pe toți angajații din retail la o ședință unde i-a informat cu privire la efectuarea unor noi schimbări cât se poate de importante.
MacRumors a aflat de la mai mulți angajați Apple ce au luat parte la ședință că printre schimbările din magazinele companiei se numără introducerea de noi funcții, un nou crez și modificări în privința felului în care sunt aranjate magazinele.
În Statele Unite ale Americii și în Regatul Unit al Marii Britanii (la fel ca și în celelalte țări, cel mai probabil), compania Apple a introdus trei noi funcții, printre care se numără una „pro” și cea de „Expert Tehnic”. Conform angajaților, noile funcții disponibile în magazinele companiei Apple sunt:
- Pro: o nouă funcție în vânzări, ce se poziționează deasupra „Expert”. Angajații care ocupă acest post sunt considerați a fi cei mai buni cunoscători ai produselor și serviciilor Apple.
- Creative Pro: o nouă funcție pentru învățare situată deasupra Creative. Angajații care o ocupă sunt considerați, de asemenea, cei mai buni cunoscători ai produselor și serviciilor Apple.
- Expert Tehnic: O funcție complet nouă de asistență ce se situează între „Specialist Tehnic” și „Genius”. Acești angajați vor fi capabili să repare dispozitive, o sarcină ce anterior revenea numai „geniilor”. De asemenea, ei vor putea să caute soluții la problemele apărute în software și produse speciale, cum ar fi Apple TV sau Apple Watch. Această nouă funcțiue va ajuta la reducerea timpilor de așteptare la Genius.
În plus, compania Apple a anunțat redenumirea câtorva dintre posturile actuale din retail. Astfel, Specialistul Zonă Roșie va deveni „Specialist”, „Specialistul Cameră de Familie” va deveni „Specialist Tehnic”, „Specialistul Business” va deveni „Expert Business”, „Specialist Back-of-House” va deveni „Specialist Operațiuni”, iar „Specialist Depozit” va deveni „Pro Operațiuni”. Totodată, „Back-Of-House” a fost redenumită în „Culise”, fiind acel loc unde echipele din depozit și operațiuni lucrează laolaltă, în timp ce „Zonă Roșe” (cea care cuprinde etajul unde sunt făcute vânzările) a fost redenumită în „Zonă Produs”, fără a fi efectuate alte schimbări în această arie.
În altă ordine de idei, crezul angajaților Apple din magazine – acel motto al companiei pe care muncitorii ar trebui să îl urmeze – a fost actualizat. Acesta este:
Enriching lives.
We are here to enrich lives.
To help dreamers become doers,
to help passion expand human potential,
to do the best work of our lives.AT OUR BEST
We give more than we take.
From the planet,
to the person beside us.
We become a place to belong
where everyone is welcome.
Everyone.We draw strength from our differences.
From background and perspective
to collaboration and debate.
We are open.We redefine expectations.
First for ourselves, then for the world.
Because we’re a little crazy.
Because “good enough” isn’t.
Because what we do says who we are.We find courage.
To try and to fail,
to learn and to grow,
to figure out what’s next,
to imagine the unimaginable,
to do it all over again tomorrow.AT OUR CORE
We believe our soul is our people.
People who recognize themselves
in each other.
People who shine a spotlight
only to stand outside it.
People who work to leave this world better than they found it.
People who live to enrich lives.
În cele din urmă, compania Apple a anunțat că în prezent are peste treizeci de magazine care sunt actualizate la noul limbaj de design – printre acestea numărându-se, desigur, și Apple Union Square. Noul format include o combinație de elemente, cum ar fi „Bulevardul”, „Genius Grove”, „Forul”, „Piața” și „Sala de Consiliu”. În fine, trebuie menționat că gigantul american are câteva zeci de magazine în renovare și că toate magazinele a căror construcție a început la mijlocul anului trecut au fost concepute pe baza limbajului de design nou.