În weekend, compania Apple a publicat o versiune nouă a site-ului său web de asistență, pentru a le oferi utilizatorilor noi modalități de a interacționa cu el, precum și posibilitatea de a găsi mai rapid soluții la problemele lor. Noua pagină este împărțită pe „blocuri” diferite, ce evidențiază cât se poate de bine cele trei modalități principale prin care utilizatorii de iPhone, iPad, Mac, Apple Watch și Apple TV pot obține ajutor.

Primul dintre aceste blocuri include o bară de căutare care oferă Linkuri rapide. Acestea le oferă răspunsuri utilizatorilor în timp ce tipăresc întrebarea, fără ca ei să mai fie nevoiți să acceseze o pagină cu rezultatele căutărilor și să găsească articolul potrivit pentru problemele lor. Cel de-al doilea bloc le permite utilizatorilor să obțină asistență în funcție de dispozitivul cu care au o problemă sau referitor la care au întrebări, în timp ce al treilea bloc include „Subiecte populare”, cum ar fi cele despre cum poți administra pozele, ID-ul Apple sau cum poți folosi noul tău iPhone.

Următorul set de blocuri le prezintă utilizatorilor modalități prin care pot obține ajutor de la alți utilizatori de produse Apple, grație Forumului, precum și modalități în care pot verifica garanția și starea reparației sau cum pot contacta asistența Apple. Ultimele două blocuri sunt dedicate promovării atelierelor Apple din magazine, respectiv anunțării programelor de rechemare și înlocuire a anumitor produse.

Noul site este compatibil cu dispozitivele mobile, fiind deci optimizat inclusiv pentru ecranele mici ale iPhone.

În ultimele luni, compania Apple a încercat din greu să ajute utilizatorii să obțină ajutor pentru produsele lor. Luna trecută spre exemplu, a creat un cont de Twitter unde răspunde întrebărilor utilizatorilor.

 

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.