Compania Apple a creat joi un cont de asistență oficial pe platforma de socializare Twitter, cu scopul de a le oferi utilizatorilor produselor sale (inclusiv utilizatorilor de iPhone, iPad, Mac și Apple Watch) sfaturi, trucuri și informații despre serviciile asociate lor.

Unul dintre primele Tweeturi publicate de noul cont al companiei americane le oferă utilizatorilor informații pas cu pas despre cum pot transforma listele clasice în liste de verificare în aplicația preinstalată Notițe de pe iPhone. „Aplicația Notițe are câteva trucuri ascunse grozave. Unul dintre favoritele noastre: cum să transformi listele în liste de verificare” au scris angajații Apple pe Twitter.

Multe companii mari le oferă utilizatorilor asistență pe Twitter, încercând să concentreze cât mai multe informații în cele 140 de caractere pe care le acceptă rețeaua de socializare pentru un singur Tweet. Apple se remarcă prin faptul că răspunde în mod direct utilizatorilor la fiecare întrebare (în limba engleză). Un utilizator care solicită ajutorul adresându-se acestei pagini va fi rugat să lase un mesaj direct contului AppleSupport pentru a discuta cu un reprezentant Apple și a încerca să depaneze problema.

Cu toate că a lansat acest cont, Apple nu are nici acum un cont oficial al companiei pe binecunoscuta rețea de microblogging, cu toate că pentru unele servicii a creat de ceva vreme conturi oficiale (cum ar fi cele pentru App Store, Apple Music, iTunes și Beats 1. În plus, directori ai companiei, cum ar fi Tim Cook, Phil Schiller, Eddy Cue și mulți alții au conturi personale oficiale pe Twitter, interacționând uneori cu urmăritorii.

Puteți urmări noul cont de Twitter al asistenței Apple la @AppleSupport. De asemenea, puteți urmări contul @iTutorialro pentru a fi la curent cu ultimele noutăți din lumea Apple și a primi cele mai noi tutoriale.

- Reclamă -