Raiffeisen Smart Mobile 3.0 pentru iPhone și iPad – actualizare este disponibilă pe App Store

0
636

Raiffeisen Smart Mobile este aplicația pe care subsidiara din România a băncii austriece Raiffeisen Zentralbank o oferă clienților săi persoane fizice și juridice ca și o modalitate mai rapidă de a-și administra conturile și efectua diferite operațiuni, direct de pe iPhone sau iPad. Aceasta a fost actualizată joi de către Raiffeisen Bank România și introduce o mulțime de noutăți.

Raiffeisen Smart Mobile este disponibilă acum în versiunea 3.0, oferindu-le clienților persoane fizice posibilitatea de a se loga cu un cod PIN din 4 cifre. Aceștia pot configura codul și un profil de utilizator (cu numele și o imagine) la prima autentificare în contul lor de client sau din meniul aplicației. PIN-ul respectiv va fi solicitat la fiecare logare în Raiffeisen Smart Mobile, nefiind însă nici acum inclusă opțiunea de a accesa contul de client prin scanarea amprentei cu Touch ID, pe dispozitivele compatibile.

În plus față de PIN, noua versiune de Raiffeisen Smart Mobile introduce un design nou pe tabletele iPad și îmbunătățiri în privința aspectului pe dispozitivele iPhone (în sfârșit, aplicația este optimizată pentru afișajele Retina HD ale telefoanelor Apple), precum și îmbunătățiri pentru secțiunea Inbox. De asemenea, Raiffeisen Bank România menționează că versiunea 3.0 a aplicației mai aduce Contracte Direct Debit și corecturi de erori.

Actualizarea la versiunea 3.0 a Raiffeisen Smart Mobile poate fi efectuată de pe App Store>Actualizări de pe toate dispozitivele iPhone și iPad cu iOS 7.0 sau ulterior.

  • Raiffeisen Smart Mobile pentru iPhone și iPad – Gratuit – Descarcă acum
- Reclamă -