Kobe Bryant promovează Apple TV 4 într-o nouă reclamă Apple

0
421

Compania Apple a publicat în weekend o reclamă televizată în care promovează generația a 4-a de Apple TV cu ajutorul vedetei NBA Kobe Bryant și a actorului Michael B. Jordan. Intitulată „Father Time”, aceasta este a zecea reclamă pentru Apple TV pe care Apple o publică de la lansarea dispozitivului din luna octombrie a anului trecut.

Spotul publicitar cu durata de un minut îi prezintă pe Bryant și Jordan folosind cel mai recent model de Apple TV și telecomanda Siri pentru o mai ușoară navigare în interfața tvOS. Cu ajutorul asistentului, ei deschis aplicația NBA, redau un film și derulează pe repede înainte o anumită secvență din pelicula selectată.

Dialogul dintre cei doi este unul comic făcându-se aluzie la faptul că Bryant își încheie cariera de 20 de ani la LA Lakers din cauza vârstei destul de înaintate pentru un jucător de înaltă performanță.

Spotul folosește exact aceeași temă de fundal ca și reclama „The Kiss”, pe care Apple a publicat-o recent pentru același dispozitiv. De asemenea, finalul celor două reclame (și nu doar) ne aduce în centru sloganul „Viitorul televiziunii” și câteva dungi colorate, pe care Apple le-a folosit inclusiv pe panourile publicitare din câteva orașe mari ale SUA.

- Reclamă -