Compania Apple a publicat la acest sfârșit de săptămână un document de asistență pe site-ul său web în cadrul căruia prezintă o modalitate de a rezolva o eroare destul de gravă din iOS 9. Este vorba despre o problemă omisă de către Apple ce face ca unele dispozitive iPhone, iPad ori iPod touch să rămână blocate la ecranul „Glisați pentru actualizare”, imediat după actualizarea la iOS 9.

Această problemă ne-a fost raportată imediat după lansarea versiunii finale de iOS 9, iar un număr tot mai mare de utilizatori s-au alăturat discuțiilor inclusiv de pe formul Apple, motiv pentru care compania a și venit cu un document de asistență care să prezinte rezolvarea. Din nefericire, rezolvarea prezentată de către Apple este aceea pe care am oferit-o și noi utilizatorilor afectați, și spun „din nefericire”, deoarece ea implică restaurarea terminalelor și posibilitatea de a pierde toate datele de pe terminalul cu iOS.

Rezolvarea prezentată în documentul de asistență Apple ce poate fi accesat de aici implică două restaurări, cea din urmă fiind efectuată doar dacă prima nu funcționează. În primul caz este vorba despre o restaurare dintr-un backup efectuat terminalului cu iOS, aceasta fiind cea care nu va duce la pierderea datelor. Problema cea mare este că această restaurare din backup ar putea să nu funcționeze, așa că utilizatorii vor fi nevoiți să apeleze la o nouă restaurare a dispozitivului și configurarea lui ca și iPhone/iPad/iPod touch nou, situație în care toate datele, cu excepția celor stocate pe iCloud ori computer, vor fi pierdute.

Această problemă gravă urmează să fie adresată de către Apple într-o actualizare viitoare de iOS, așa cum a anunțat compania în cadrul aceluiași document, iar asta mă determină să vă spun să evitați momentan actualizarea la iOS 9, în cazul în care nu ați făcut-o și să așteptați până la lansarea iOS 9.0.1 sau iOS 9.1.

- Reclamă -