Apple Watch se bucură de o rată de satisfacție mare în rândul consumatorilor

- Publicitate -

Deși multe persoane de specialitate s-au grăbit să critice Apple Watch încă de la lansare, iar mulți analiști nu au fost atât de siguri pe succesul primului ceas Apple, în realitate piața l-a primit cu brațele deschise, răspunsul fiind unul pozitiv, potrivit unui studiu efectuat de Techpinions. Acest studiu relevă faptul că utilizatorii de ceasuri tradiționale apreciază Apple Watch mai mult decât cei care sunt apropriați de industria tehnologică și/sau folosesc ceasuri inteligente.Apple-Watch-Customer-Satisfaction-800x546

Potrivit companiei de cercetare Wristly și analistului Ben Bajarin de la Creative Strategies, Apple Watch se bucură de o rată de satisfacție în rândul consumatorilor de 97%, aceasta fiind cea mai mare rată de satisfacție în rândul consumatorilor de care s-a bucurat vreodată o primă generație a unui produs al companiei Apple. Wristly a ajuns la acest rezultat după ce a adunat procentul utilizatorilor „foarte satisfăcuți/încântați” (66%) cu cel al utilizatorilor „oarecum satisfăcuți” de ceasul Apple (31%).

Datele acestui studiu au fost obținute din Rețeaua de Posesori Apple Watch a Wristly, care însumează peste o mie de posesori diferiți de Apple Watch. Firma de cercetare susține că a întrebat pe respondenți o serie de întrebări prin care s-a asigurat că nu toți sunt proaspeți posesori de Apple Watch și deci că studiul va acoperi o gamă variată de utilizatori. Dintre respondenți, Wristly susține că 34% sunt pasionați de tehnologie și 53% sunt utilizatori care nu sunt preocupați de acesr domeniu.

Atingând rata de satisfacție de 97%, Apple Watch este produsul Apple dintr-o nouă categorie cu cea mai mare rată de satisfacție în rândul utilizatorilor, depășind iPhone și iPad, care obțineau la lansare 92%, respectiv 91% rată de satisfacție. Interesant este că deși ceasul i-a încântat pe utilizatorii pasionați sau nu de tehnologie, el nu i-a încântat pe dezvoltatorii de aplicații, mai puțin de jumătate dintre aceștia alegând categoria „Foarte satisfăcut”.

Compania Apple nu a anunțat încă vânzările de Apple Watch, dar o va face foarte probabil astăzi, la ora 23:30 (ora României), când va anunța și rezultatele financiare pe trimestrul fiscal 1 al anului 2015.

- Publicitate -
Alex Popa
Alex Popahttps://itutorial.ro
Redactor-șef și fondatorul iTutorial.ro.

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articole sugerate

macOS 14.0 Sonoma a fost lansat pentru utilizatorii de Mac. Iată toate noutățile

A sosit momentul pe care milioane de posesori de Mac l-au așteptat o vară întreagă! Versiunea finală...

iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro și 15 Pro Max sunt disponibile la precomanda în România. Iată la ce magazine și care...

iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro și iPhone 15 Pro Max sunt disponibile la precomanda...

Articole similare

URMĂREȘTE-NE

20,785UrmăritoriÎmi place
10,899UrmăritoriUrmărește-ne
360UrmăritoriUrmărește-ne
113AbonațiAbonați-vă
Publicitate

Cele mai recente articole

macOS 14.0 Sonoma a fost lansat pentru utilizatorii de Mac. Iată toate noutățile

A sosit momentul pe care milioane de posesori de Mac l-au așteptat o vară întreagă! Versiunea finală a macOS Sonoma 14.0 s-a lansat, ceea ce înseamnă...

iOS 16.7 / iPadOS 16.7 / watchOS 9.6.3 și macOS 13.6 / 12.7 au fost lansate

iOS 16.7 și iPadOS 16.7 au fost lansate joi seară de către Apple și sunt disponibile, așadar, pentru utilizatorii modelelor de iPhone și, respectiv,...

watchOS 10.0.1 a fost lansat pentru Apple Watch

watchOS 10.0.1 a fost lansat joi seară pentru utilizatorii de Apple Watch. Aceasta este prima actualizare adusă watchOS 10, o actualizare lansată în forma...

Vrei să fii la curent cu ultimele noutăți din lumea Apple?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a primi pe e-mail ultimele articole publicate pe iTutorial.ro!

*După ce ai completat adresa de e-mail și apăsat butonul „MĂ ABONEZ”, vei primi pe acea adresă de e-mail un mesaj în care va trebui să confirmi înscrierea la newsletter-ul nostru.