Pharrell Williams promovează Apple Watch la Vocea Americii și pe Instagram

0
356

Deși ne mai despart încă vreo trei zile până când Apple Watch va fi disponibil la precomandă, se pare că Apple a început deja să îl promoveze la televizor prin intermediul vedetelor. Aseară cel mai nou produs „revoluționar” al companiei din Cupertino a fost plasat în celebra emisiune de divertisment „Vocea Americii”, difuzată pe NBC, de către celebrul cântăreț, producător și compozitor Pharell Williams, care este unul dintre jurații emisiunii respective.

CB80ndTW4AEZU3-

Aceasta pare să fie prima apariție televizată a unui Apple Watch pe mâna unei persoane care nu este angajat al companiei Apple (Tim Cook, spre exemplu, a apărut de nenumărate ori la TV din toamna anului trecut și până acum cu al său Apple Watch pe mână). Mai mult decât atât, aceeași persoană care a interpretat melodia Happy de pe coloana sonoră a filmului de animație Sunt un mic ticălos a postat în urmă cu câteva ore pe contul său oficial de Instagram un video în care ne arată cadranul Mickey Mouse pentru Apple Watch.

Dacă din poza făcută la televizor ceasului lui Pharell Williams nu se poate distinge cu exactitate dacă vorbim despre un Apple Watch din aur sau despre unul din oțel inoxidabil, în clipul video de pe Instagram se vede destul de clar că artistul poartă pe mână un Apple Watch Edition cu brățară sport.

Woah.

A video posted by Pharrell Williams (@pharrell) on

O altă personalitate care a primit un Apple Watch din partea companiei Apple și îl promovează este modelul Christy Turlington. Aceasta a fost chiar și invitată în conferința Apple de pe 9 martie pentru a vorbi puțin despre modul în care Apple Watch a ajutat-o să se pregătească pentru unul dintre semimaratoanele la care a participat. Tot de atunci, ea are un blog pe site-ul web al companiei Apple în care vorbește lumii întregi despre antrenamentul său de dinaintea maratonului din Londra.

Până în momentul de față, Apple a fost foarte atentă să păstreze imaginea Apple Watch imaculată, controlând practic modul în care dispozitivul este prezentat în media. Gigantul din Cupertino a ales încă de la lansarea din luna septembrie a anului trecut să promoveze ceasul în revistele de modă și fitness, cărora le-a oferit pentru testare astfel de Apple Watch-uri. Acum nu ne poate surprinde că Apple a trecut de la promovarea în media la promovarea prin intermediul vedetelor a ceasului inteligent, așa că până la lansarea de pe 24 aprilie ne putem aștepta să vedem și alte personalități purtând Apple Watch.

- Reclamă -