Apple a lansat la începutul acestei săptămâni o campanie publicitară globală intitulată „Capturat de pe iPhone 6” în care promovează cele mai bune poze și imagini video înregistrate cu terminalele iPhone. Dacă inițial campania care ne prezintă fotografiile a 77 de fotografi și promovate în 70 de orașe din 24 de țări a apărut doar pe site-ul web al companiei Apple, acum fotografiile respective apar pe panourile publicitare, în reviste, ziare, pe clădiri și nu numai.
Printre țările în care sunt promovate fotografiile înregistrate cu iPhone 6 se numără Statele Unite ale Americii, Canada, Emiratele Arabe Unite, Marea Britanie, Thailanda, Malaesia, Japonia și nu numai. Pe Twitter și Instagram numeroase persoane au publicat în ultimele zile imagini care ne prezintă locurile în care își promovează Apple camera de pe cele mai noi terminale iPhone. Câteva dintre aceste imagini sunt adăugate în acest articol.
Campania publicitară a companiei Apple promovează în mod discret terminalele iPhone 6, fiindcă în afara titlului care conține denumirea dispozitivului și a logoului companiei, nu există nicio imagine cu terminalele. În schimb, se pune accentul pe fotografiile capturate cu camera iPhone și pe inspirarea posesorilor acestor terminale să transforme în artă poze banale (cu contribuția, desigur, a unor aplicații, cum ar fi Instagram, Camera+, Adobe Photoshop Express sau VSCO Cam).
Have you seen #Apple's new billboard in Bangsar? It showcases #iPhone6 photography. http://t.co/bJXUVIFv8j pic.twitter.com/ScPANpwx6H
— vernieman (@vernieman) March 2, 2015