Apple a lansat reclamele ”Reservations” și ”Gamers” pentru promovarea iPhone 6

A trecut ceva timp de când Apple a lansat ultima reclamă pentru promovarea unuia dintre produsele sale și nici nu a prea avut nevoie în condițiile în care iPhone – cel mai des și intens promovat produs al americanilor – s-a bucurat de vânzări atât de mari încât cei din Cupertino nici măcar nu au putut face față comenzilor. Cum în perioada imediat următoare se aproprie la americani Ziua Recunoștinței, Black Friday și nu mai este mult până când începe sezonul cumpărăturilor de sărbători, gigantul din Cupertino a venit cu două noi spoturi publicitare care au în centru noile iPhone 6 și iPhone 6 Plus.

Noile reclame au titlurile Reservations și Gamers, iar ele sunt prezentate de două figuri cunoscute în SUA și chiar în întreaga lume: Justin Timberlake și Jommy Fallon. Cei doi încearcă să scoată în evidență într-o manieră umoristă câteva dintre funcționalitățile noilor dispozitive iPhone 6 și iPhone 6 Plus.

https://www.youtube.com/watch?v=SrxtbB-z2Sc

În prima dintre reclame, intitulată Reservations, ni se prezintă caracteristica numită Continuitate și introdusă în iOS 8 și OS X Yosemite. Astfel, este folosit un dispozitiv iPhone 6 Plus pentru a face apeluri prostești de rezervare către un iPad și Mac conectate la un alt iPhone 6.

https://www.youtube.com/watch?v=3CEa9fL9nS0

Cealaltă reclamă amuzantă vrea să scoată în evidență cipul Apple A8 din iPhone 6 și iPhone 6 Plus folosind capacitățile de gaming ale dispozitivelor. Spotul este intitulat Gaming și pune în centru unul dintre jocurile create special pentru noile iPhone 6 și iPhone 6 Plus Vainglory, ce a fost lansat pe App Store săptămâna trecută.

Reclamele Gamers și Reservations reprezintă reclamele a cincea și a șasea pe care Apple le-a publicat pentru a promova iPhone 6 și iPhone 6 Plus și care îi au în centru pe Jimmy Fallon și Justin Timberlake. Primele două reclame, Duo și Health au fost redate prima dată la conferința de prezentare a noilor iPhone-uri, în timp ce următoarele două, Cameras și Huge au fost publicate la finele lunii septembrie. Din păcate niciuna nu se ridică la nivelul celor lansate la începutul acestui an pentru promovarea iPhone 5s, fiind destul de infantile.

Alex Popahttps://itutorial.ro
Redactor-șef și fondatorul iTutorial.ro.

Sugestii de articole

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articole similare

URMĂREȘTE-NE

20,958FaniÎmi place
8,531CititoriConectați-vă
384CititoriConectați-vă
92AbonațiAbonați-vă

Cele mai recente articole

macOS Big Sur 11.0.1 beta 1 a fost lansat de către Apple

Cu toate că o versiune publică a macOS 11.0 Big Sur nu este nici acum, la mai bine de patru luni distanță de momentul...

Apple a anunțat rezultatele financiare pentru trimestru 3 din 2020

Compania Apple a emis noaptea trecută un comunicat de presă în cadrul căruia anunță rezultatele financiare pentru trimestrul 3 al anului 2020 (trimestrul 4 al anului fiscal...

Lansare iPhone 12 și iPhone 12 Pro în Romania – iată când va avea loc

Te aștepți ca astăzi să fie dat startul precomenzilor pentru noile iPhone 12 și iPhone 12 Pro în România? Ți-ai pregătit cardul să îți...

Vrei să fii la curent cu ultimele noutăți din lumea Apple?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a primi pe e-mail ultimele articole publicate pe iTutorial.ro!

*După ce ai completat adresa de e-mail și apăsat butonul „MĂ ABONEZ”, vei primi pe acea adresă de e-mail un mesaj în care va trebui să confirmi înscrierea la newsletter-ul nostru.