A trecut ceva timp de când Apple a lansat ultima reclamă pentru promovarea unuia dintre produsele sale și nici nu a prea avut nevoie în condițiile în care iPhone – cel mai des și intens promovat produs al americanilor – s-a bucurat de vânzări atât de mari încât cei din Cupertino nici măcar nu au putut face față comenzilor. Cum în perioada imediat următoare se aproprie la americani Ziua Recunoștinței, Black Friday și nu mai este mult până când începe sezonul cumpărăturilor de sărbători, gigantul din Cupertino a venit cu două noi spoturi publicitare care au în centru noile iPhone 6 și iPhone 6 Plus.
Noile reclame au titlurile Reservations și Gamers, iar ele sunt prezentate de două figuri cunoscute în SUA și chiar în întreaga lume: Justin Timberlake și Jommy Fallon. Cei doi încearcă să scoată în evidență într-o manieră umoristă câteva dintre funcționalitățile noilor dispozitive iPhone 6 și iPhone 6 Plus.
https://www.youtube.com/watch?v=SrxtbB-z2Sc
În prima dintre reclame, intitulată Reservations, ni se prezintă caracteristica numită Continuitate și introdusă în iOS 8 și OS X Yosemite. Astfel, este folosit un dispozitiv iPhone 6 Plus pentru a face apeluri prostești de rezervare către un iPad și Mac conectate la un alt iPhone 6.
https://www.youtube.com/watch?v=3CEa9fL9nS0
Cealaltă reclamă amuzantă vrea să scoată în evidență cipul Apple A8 din iPhone 6 și iPhone 6 Plus folosind capacitățile de gaming ale dispozitivelor. Spotul este intitulat Gaming și pune în centru unul dintre jocurile create special pentru noile iPhone 6 și iPhone 6 Plus Vainglory, ce a fost lansat pe App Store săptămâna trecută.
Reclamele Gamers și Reservations reprezintă reclamele a cincea și a șasea pe care Apple le-a publicat pentru a promova iPhone 6 și iPhone 6 Plus și care îi au în centru pe Jimmy Fallon și Justin Timberlake. Primele două reclame, Duo și Health au fost redate prima dată la conferința de prezentare a noilor iPhone-uri, în timp ce următoarele două, Cameras și Huge au fost publicate la finele lunii septembrie. Din păcate niciuna nu se ridică la nivelul celor lansate la începutul acestui an pentru promovarea iPhone 5s, fiind destul de infantile.