Apple are cel mai valoros brand din lume potrivit Forbes

0
275

Forbes a concluzionat ca Apple este compania care are cel mai valoros brand din intreaga lume in cel mai recent top al brandurilor. Avand o valoare de 124,2 miliarde de dolari, brandul companiei Apple este de aproape doua ori mai valoros decat brandul companiei situate pe locul al doilea in acelasi clasament Forbes – Microsoft si de peste doua ori mai valoros decat brandul Google – situat pe locul al treilea.

Fata de anul trecut, valoarea brandului companiei Apple a crescut cu 19 procente. Veniturile brandului companiei americane au fost de 170,9 miliarde de dolari, potrivit Forbes.

Desi are un brand care valoreaza mai mult decat cel al Microsoft si Google la un loc, Apple nu a prea facut investitii in publicitate. Potrivit listei intocmite de publicatia americana, numai 1,1 miliarde de dolari au fost cheltuiti de catre Apple pe publicitate in ultimele 12 luni. Acest total este mult mai mic decat suma cheltuita de catre Samsung – 3,8 miliarde – sau Louis Vuitton ce a cheltuit colosala suma de 4,7 miliarde de dolari pe publicitate. Captură de ecran din 2014.11.08 la 09.40.40

Vanzarile absolut uriase de dispozitive pe care Apple le-a inregistrat pe parcursul intregului an fiscal 2014 arata ca popularitatea companiei nu a scazut deloc in ultimul an, ba chiar dimpotriva. Iar noile produse majore lansate, printre care se numara iPhone 6, iPhone 6 Plus, Apple Pay, Apple Watch si chiar iPad Air 2 ne arata ca gigantul american nu se afla nici pe departe in pana de idei, aceste produse inregistrand o cerere mare inca din primele zile de dupa prezentare.

In ceea ce priveste topul 10, el este, ca de obicei, dominat de companii din industria tehnologiei. Dupa Apple, Microsoft si Google ocupa pozitiile doi, respectiv trei. Foarte aproape de acestea vine compania Coca-Cola, in timp ca Samsung intra in top 10 pe locul al 8-lea cu o valoarea a brandului de 35 miliarde de dolari. Dintre companiile prezente in top 10, cea mai mare schimbare anuala a valorii brandului a fost inregistrata de catre Toyota – 22 de procente.

Topul brandurilor la nivel mondial este una dintre cele mai cunoscute liste intocmite anual de celebra revista americana Forbes si unul dintre cele mai respectate astfel de clasamente.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.