Continuand campania de promovare inceputa odata cu lansarea dispozitivelor, Apple a publicat in cursul acestei dimineti doua noi reclame “Huge” si “Cameras” in care se concentreaza pe dimensiunile mai mari ale iPhone 6 si iPhone 6 Plus si pe noile functii ale mult-laudatei camere oferite de noile terminale. Din nou, aceste reclame ne prezinta o discutie purtata intre comedianul Jimmy Fallon si cantaretul Justin Timberlake.
In cadrul primei reclame “Huge”, cele doua vedete discuta desre cat de mari sunt noile dispozitive. Fallon ne spune despre ele ca sunt “imense”, iar Timberlake repeta o serie de cuvinte atunci cand ne prezinta o serie de aplicatii cum ar fi Harti, Sanatate sau iMovie.
https://www.youtube.com/watch?v=I3uAoeQBpcQ
Trecand la cea de-a doua reclama, “Cameras”, ea ne prezinta in paralel de ce sunt in stare camerele iPhone 6 si iPhone 6 Plus . De la caracteristici noi cum ar fi filmarea la 240 de cadre pe secunda in slow-motion si pana la functia de inregistrare “timp accelerat” sau stabilizatorul de imagine, reclama are scopul de a prezenta noilor consumatori ce pot noile camere.
https://www.youtube.com/watch?v=AdbggN5XB0Y
Noua serie de reclame face parte dintr-o strategie diferita a companiei Apple de promovare a dispozitivelor sale. Daca ultimele reclame pentru iPhone 5s promovau utilitatea telefonului prin cateva aplicatii practice facute de diferiti oameni, acestea se bucura doar sa aibă doua vedete si sa ne prezinte terminalele intr-un mod care ar putea sa traga un zambet de la unii sau sa ii enerveze pe altii.