Orice lansare de iPhone (sau chiar iPad) genereaza cozi imense in fata magazinelor Apple, foarte multa lume asteptand chiar si cu cateva zile /saptamani inainte pentru a fi primii care detin noile produse ale companiei americane. Pentru a gestiona mai bine cozile si nebunia din zilele lansarii, Apple ar fi implementat un nou sistem de rezervare pentru consumatorii care asteapta in fata magazinelor companiei sa cumpere un nou iPhone 6 sau iPhone 6 Plus.
In momentul de fata, angajatii din unele Apple Store-uri primesc materiale de prezentare a unui sistem de coada virtuala denumit Reservation Pass. Acest nou sistem va ajuta angajatii companiei Apple sa stie pozitia la coada a fiecarui utilizator, ceea ce doreste el sa cumpere si stocul de dispozitive ramas. Astfel, cei din Cupertino vor stii cate terminale au pe stoc si cati dintre consumatorii care asteapta vor putea pleca cu unul acasa.
In momentul de fata compania americana foloseste un sistem traditional, adica ofera cate o hartie de rezervare a produsului dorit pentru fiecare dintre consumatorii care stau la coada, insa acest sistem nu ii permite sa stie cate dispozitivele de pe stoc mai sunt dorite de cei care asteapta afara. Un sistem digital va trimite cardul de rezervare prin SMS sau e-mail utilizatorilor care asteapta astfel incat acestia sa poata parasi coada si sa revina doar in momentul in care i se aproprie randul (in trecut puteai, de asemenea, saparasesti randul, insa nu era prea recomandat din cauza vechiului sistem de rezervare).
Apple va preveni, tot prin acest sistem, vanzarea cupoanelor de rezervare pentru sume mari de bani (va fi, practic imposibil sa instrainezi rezervarea de pe numele tau altuciva). Practic, vorbim despre un sistem mult mai fiabil, mai bun atat pentru angajatii Apple, cat si pentru consumatori care nu vor fi nevoiti sa astepte cu orele momentul in care vor putea intra in magazin sa isi cumpere terminalul rezervat.