Facebook a lansat in cursul saptamanii trecute o actualizare minora pentru principala lor aplicatie de pe App Store. Versiunea 11.0 aducea, conform descrierii facute de catre Facebook nimic mai mult decat imbunatatiri in privinta fiabilitatii si stabilitatii aplicatiei, un lucru care nu este de mirare avand in vedere ultimele actualizari pe care le-au primit aplicatiile Facebook pentru iOS. Astazi, compania americana ne anunta ca acea actualizare aduce o noutate destul de importanta pentru utilizatorii iPad, care se afla in prezent intr-o perioada de testare. Dupa ce au realizat ca 7 din 10 utilizatori de iPad care folosesc aplicatia Facebook au hucat un joc conectat la Facebook in ultimele 3 luni, echipa condusa de Mark Zuckerberg s-au gandit ca ar fi util sa implementeze o noua bara laterala in aplicatia Facebook pentru iPad, creata special pentru continutul de divertisment si descoperirea de jocuri.
Noua sectiune care va fi disponibila exclusiv pe iPad va include trailere pentru jocuri, precum si articole de actualizate sau clipuri video aflate in trend, notificari sociale pentru jocurile Facebook si cele oferite pe web si nu numai. Desigur, nu se putea ca noua bara laterala sa nu includa si reclame, dezvoltatorii avand acum o modalitate mai buna de a-si promova aplicatiile prin noi spatii publicitare afisate pe bara laterala. Trebuie stiut ca noua bara laterala va aparea pe ecranul iPad numai in momentul in care tableta este rotita in modul vedere si ca inlocuieste sectiunea Chat care era prezenta in partea dreapta a ecranului pe tabletele iPad.
O alta noutate legata de aceasta bara laterala, cu trasaturi preluate din versiunea pentru desktop a platformei sociale, sunt notificarile legate de zilele de nastere ale prietenilor, evenimentele de pe calendarul Facebook si chiar un mic indicator al temperaturii de afara. Din pacate, aceasta noua caracteristica este testata in prezent numai cu utilizatorii Facebook din Statele Unite, deci la noi va ajunge abia in saptamanile viitoare pe cand dezvoltatorii de la Facebook o vor imbunatati si vor atrage mai multi dezvoltatori.
-
Facebook pentru iPad si iPhone – Gratuit – Descarca acum
Dezvoltatorii interesati de promovarea aplicatiilor pe noua bara laterala trebuie sa stie ca titlurile le vor fi recomandate daca isi inregistreaza aplicatiile pentru iPad, integreaza logarea Facebook si furnizeaza un videoclip de prezentare in App Center. Mai multe detalii sunt pe site-ul web al Facebook.